شرکت مخابرات ایران طی توافقی، مدیریت دفاتر بخش خصوصی تلفن همراه خود در استان تهران را به شرکت خدمات اول TCT واگذار کرد.
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، شرکت مخابرات ایران طی توافقی، مدیریت دفاتر بخش خصوصی تلفن همراه خود در استان تهران را به شرکت خدمات اول TCT واگذار کرد. شرکت خدمات اول TCT با سهامداری شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات استان تهران، همراه اول، شرکت خدمات اول مبین و موسسه افق پایتخت با سهامداری کارکنان شرکت مخابرات تهران تشکیل شده است.
براین اساس و با توافقی که میان این شرکت خصوصی با اپراتور موبایل همراه اول صورت گرفته تمامی امور اجرایی خدمات مشترکان همراه اول در سطح استان تهران که شامل مدیریت حدود 600 دفتر بخش خصوصی است، به این شرکت واگذار شده است.
ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT در مراسم امضای این توافق نامه اظهار داشت: طی توافق به عمل آمده نظارت برعملکرد، پاسخگویی تلفنی و رفع مشکلات، تهیه عملکرد مالی، توزیع اقلام مورد نیاز و پشتیبانی رایانهای دفاتر بخش خصوصی، همچنین پاسخگویی به مشترکان تلفن همراه و رسیدگی به شکایات احتمالی از دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.
وی افزود: از این پس نظارت فیزیکی و حضوری بر دفاتر بخش خصوصی و کنترل عملکرد آنها برابر ضوابط ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و تنظیم صورتحساب عملکرد ماهانه برای تمامی این دفاتر و پیگیری برای دریافت به موقع مطالبات آنها توسط این شرکت انجام میشود.
قدیرکاشانی با اشاره به مدیریت توزیع تمامی اقلام مورد نیاز این دفاتر از قبیل فرمهای ارائه خدمات، سیمکارت و اقلام تبلیغاتی توسط شرکت خدمات اول TCT گفت: در نظر داریم در حومه استان تهران نقاطی را برای دسترسی مناسبتر به دفاتر و توزیع به موقع اقلام انتخاب کنیم تا این دفاتر بتوانند با سرعت بیشتری اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی دفاتر بخش خصوصی همراه اول از طریق سامانه پیامکی 10008787 و همچنین سایت www.tct1.ir، افزود: با راهاندازی تیم پاسخگویی ستادی در این شرکت، این دفاتر میتوانند تمامی سؤالات و ابهامات در خصوص نحوه ارائه خدمت به مشترکان همراه اول و همچنین مشکلاتی که امکان حل آن را در داخل دفاتر ندارند، به شرکت خدمات اول TCT منتقل کنند تا با توجه به ارتباطات موجود با تیم ستادی همراه اول نسبت به رفع آن مشکلات اقدام شود.
وی گفت: رفع مشکلات اپراتوری و حل مغایرتهای فنی در شبکه تلفن همراه از جمله وظایف پاسخگویی واحد پشتیبانی به دفاتر بخش خصوصی همراه اول است؛ ضمن آنکه مشترکان موبایل میتوانند در صورت وجود هرگونه اعتراض به نحوه پاسخگویی این دفاتر، به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه و مشکل خود را طرح کنند تا موضوع توسط این شرکت پیگیری و نتیجه به اطلاع مشترک رسانده شود.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به اینکه خدمات دفاتر بخش خصوصی هیچ تغییری نداشته و همانند ادارات مشترکان همراه اول همان خدمات ارائه خواهد شد، گفت: هدف از این واگذاری افزایش سرعت عمل در ارائه خدمات مناسب به مشترکان و دفاتر بخش خصوصی و بالا بردن سطح کیفی ارائه خدمات و افزایش درآمد دفاتر بخش خصوصی از طریق افزایش تنوع خدمات در این دفاتر است و امیدواریم با توجه به توان بخش خصوصی، امکان خدمترسانی مناسبتر به مشترکان همراه اول فراهم شود.