معاون بازاریابی شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد، تعداد پاسخگویی ازطریق سامانه 118 در هشت ماهه نخست سال جاری به 91 میلیون تماس رسید.
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، محمدرضا بیدخام گفت: تعداد پاسخگویی از طریق سامانه 118 در هشت ماهه نخست سالجاری به 91 میلیون تماس رسید.
معاون بازاریابی و فروش مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در ادامه افزود: این میزان پاسخگویی از اول فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری محقق شده است.
وی افزود: استان تهران و البرز دارای 12 مرکز پاسخگویی 118 به صورت شبانهروزی است که علاوه بر تلفنهای استان، اطلاعات ثبت شده در سطح کشور را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
بیدخام با بیان اینکه پرکارترین ساعات در سامانه پاسخگویی 118، 10 تا 12 صبح است، از متقاضیان خواست درباره اطلاعات غیر مرتبط مانند وضعیت آب و هوا، تعطیلی مدارس و ادارات، مسابقات ورزشی، قیمت کالاها و ارزش سهام و موارد مشابه پرسش نکنند.