به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، بازی رایانهای «جادههای نبرد» از تولیدات بنیاد ملی بازیهای رایانهای اواخر سالجاری وارد بازار گیم میشود. بازی «جادههای نبرد» که در شرکت چنگ پژمان پارسه با حمایت این بنیاد ساخته شده در فرآیند ورود به بازار گیم قرار دارد.
یک شرکت آلمانی به عنوان مارکتینگ قراردادی را با شرکت تولید کننده بازی منعقد کرده تا زمینه نشر بازی با شرکت های خارجی را فراهم کند.
بازی رایانه ای «جاده های نبرد» با موتور ایرانی و در سبک استراتژیک و زیر سبک تاور دیفنس (دفاعی) در گونه (ژانر) بازی علمی- تخیلی ساخته شده است. علیرضا مرادی تبار نویسنده بازی و سجابیگ جانی مدیریت طرح را برعهده دارند.
بازی «جاده های نبرد» شامل 10 مرحله متنوع بوده که هر مرحله دارای ویژگی منحصر به فرد از نظر گرافیکی، گیم پلی ، صدا و ... است. در این بازی 5 تاور (برج دفاعی) در اختیار بازیکن قرار داده میشود که هر تاور تا سه مرحله ارتقا یافته و پس از آن تا سه مرحله دیگر توانایی مخصوص همان تاور آزاد و ارتقا می یابد.
در طی مراحل پنجم قدرت ویژه در اختیار بازیکن قرار می گیرد که فارغ از برج ها و قابلیت های آنها بوده که در ترکیب با تاورها ، قابلیت گوناگونی را ایجاد می کند.
تنوع دشمنان در این بازی ایرانی بالا بوده و تعداد آنها به بیش از 50 نوع متفاوت می رسد. دشمنان دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند که برای مقابله با هر کدام از آنها به استراتژی خاصی نیاز است.
بازیکن در این بازی بسته به نوع مرحله با گیم پلی های متفاوتی روبه رو می شود.
بازی جاده های نبرد علاوه بر بازی اصلی دارای بازی های کوچک(مینی گیم ) است که این امکان را به کاربران می دهد تا با کسب امتیاز خاص فارغ از فرایند طبیعی بازی امکان انتخاب دیگر بازی را نیز داشته باشد و وارد چالش جداگانه ای در این بازی شوند.
در داستان این بازی ، مردم سیاره سینپ در صلح و آرامش در سیاره شان زندگی می کردند که خبر می رسد جنگجویان سیاره آونر برای تصاحب سیاره آنها در حال لشگرکشی هستند.
مهندسان از سرتاسر گرد هم آمدند و برای محافظت از سیاره سلاح های جدید خودکاری طراحی کردند که هر کدام از این سلاح ها ویژگی های منحصر بهفردی دارد.