به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، هواداران فوتبال در رسانهها و شبکههای اجتماعی از ساعاتی قبل از آغاز بازی در مورد این بازی حساس به تولید محتوا پرداختند و از دلواپسیهای خود درباره این بازی صحبت کردند.
شرکت گوگل که به خاطر داشتن موتور جستجوی خود معروف است، از آغاز جامجهانی برزیل با ارائه سرویسی جدید به مقایسه بین تیمهای حاضر در جام جهانی با توجه به دادههای تولید شده از سوی کاربران پرداخت.
در بخشی از این سرویس به تمرکز کاربران جهان درباره این بازی پرداخته شده است که همانطور مشاهده میشود 66 درصد از توجه کاربران گوگل در دنیا به تیم ملی ایران است.
حال باتوجه به این مورد باید به بررسی توجه کاربران ایرانی در رسانهها و شبکههای اجتماعی در ایران نسبت به این بازی پرداخت. کاربران ایرانی از چندین ساعت قبل از آغاز بازی به بیان نظرات خود پرداختند و امیدوار بودند تا با شکست مواجه نشوند.
با توجه به آنکه طبیعی است که در این بازی بیشتر درباره تیم ملی ایران صحبت شده باشد؛ کاربران رسانهها و شبکههای اجتماعی در ایران تنها 12درصد به تیم ملی نیجریه توجه داشتند و فقط یک بازی دلچسب از بازیکنان تیم ملی را خواهان بودند.