معاون شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه مخابرات موضوع کمفروشی پهنای باند در 10 استان را قبول ندارد، گفت: در صورتی که به صورت رسمی از سوی رگولاتوری موضوع مقصر بودن مخابرات در این زمینه مشخص شود خسارت مشترکان متضرر پرداخت خواهد شد.
داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره کم فروشی پهنای باند در 10 استان افزود: موضوع کم فروشی پهنای باند را قبول نداریم؛ چراکه شرکت مخابرات ایران کلیه ضوابط سازمان تنظیم مقررات را در زمینه فروش پهنای باند رعایت کرده است.
معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه موضوع کم فروشی پهنای باند را از سوی رسانههای خبری مطلع شدیم، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با توجه به اینکه کلیه مقررات رگولاتوری را انجام داده است احتمال دارد برخی مشکلات در شبکه مادر ( شرکت ارتباطات زیر ساخت) وجود داشته باشد که این موضوع نیز برعهده شرکت مخابرات نیست.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران میزان اشتراک پذیری (Sharing) رگولاتوری را طبق مصوبه انجام داده است، یادآور شد: در هر استان کشور که تخلفی در خصوص پهنای باند و یا کم فروشی رخ دهد حتما از سوی شرکت مخابرات شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد.
زارعیان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع کم فروشی پهنای باند از سوی شرکت مخابرات تائید میشود یا خیر، توضیح داد: فروش بیش از حد پهنای باند مورد قبول شرکت مخابرات نیست اما برخی مشکلات احتمالی شرکت مادر که باعث شده است مشترکان به میزانی که باید از شبکه استفاده نکنند احتمال وقوع دارد.
وی به اسامی 10 استانی که از سوی رگولاتوری به عنوان استانهای کم فروش در زمینه پهنای باند اعلام شده است، اشاره کرد و یادآور شد: فروش پهنای باند در هیچ یک از این استانها متوقف نشده است و همچنان خرید پهنای باند توسط شرکت مخابرات ایران و فروش آن به مشترکان در حال انجام است.
زارعیان به نحوه پرداخت خسارت به مشترکانی که کم فروشی پهنای باند برای آنها رخ داده است، اشاره و خاطر نشان کرد: در صورتی که موضوع مقصر بودن شرکت مخابرات ایران در زمینه کم فروشی پهنای باند تائید شود، خسارت مشترکان متضرر پرداخت خواهد شد.
معاون شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: موضوع کم فروشی پهنای باند توسط شرکت مخابرات در صورتی که از سوی رگولاتوری به صورت رسمی تایید شود مورد قبول خواهد بود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، چندی پیش سازمان تنظیم مقررات و راتباطات رادیویی در راستای اجرای طرح پایش ICT در سطح کشور، نام 10 استان مخابراتی را به عنوان متخلف در کم فروشی پهنای باند اعلام کرد.
جدا همه باعث و باني اين مشکلات رو لعنت کنه که فقط مردم رو يا سرکار ميزارن يا مسخره ميکنند. سرعت 4 مگ گرفتم مخابرات بهم 2 مگ تحويل داده ميرم ميگم اين مشکلش چيه، منو مسخره ميکنند و به هم پاس ميدن
اگه مخابرات تابع قوانين بود پس چرا کليه طرح هاي نامحدود رو برداشته، حداقل خراسان رضوي که اينطوري هست.
اگه تابع مقررات بود پس چرا 3 هفته اينترنت مشکل داشت و اکثر ساعات در برخي مواقع تا 8-9 ساعت قطع بود اما جبران نشد ؟
من از مخابرات استان بوشهر اينترنت گرفتم -سرعت کمه -قطعي اينترنت زياد شده -از نرورز امسال اينترنت نامحدود يه 1 به 8 تبديل شده من هنوز نميدونم چرا؟-dnsها رو تغيير ميدن براي چي؟ اگه ميشه جواب اين سوال ها رو بديد يا به کارشناس بگيد حرف بزنه
مسئولين حق الناس :)
علي
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳
اينايي که گفتي يعني چي ؟از مسئولين سايت درخواست دارم در اين مورد يه گزارش درست کنن تا ما هم بدونيم اينا چيه
محمد
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳
براي من هم دقيقا همين اتفاق افتاده.سرعت اينترنت کمه از 24 ساعت 25 ساعتش قطع هستش.من سرعت 512 را گرفتم با سرعت 20 به زور دانلود ميکنم.
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
اگه مخابرات تابع قوانين بود پس چرا کليه طرح هاي نامحدود رو برداشته، حداقل خراسان رضوي که اينطوري هست.
اگه تابع مقررات بود پس چرا 3 هفته اينترنت مشکل داشت و اکثر ساعات در برخي مواقع تا 8-9 ساعت قطع بود اما جبران نشد ؟
مسئولين حق الناس :)