در دانشگاه‌ها، دانش "گاهی" تولید می‌شود!
گزارش/
از زمانی که بحث نشر، مالکیت فکری و ارزیابی و ارتقا دانش‌کاران و کنش‌گران علم در قالب آئین‌­نامه‌­های رایج ارزیابی و ارتقاء پیش آمد، خیلی از قواعد علم­‌ورزی و غایت آن (حقیقت­‌جویی و کشف حقیقت) به هم خورد و جنبه‌ای به سان کالا بودن و بنگاهی آن، نمود بیشتری یافت و سکوت، بی­‌تفاوتی، سازواری و تن دادن به چنین قواعدی از سوی عاملان دانشگاهی نیز مزید بر این علت شده است.
ارسال نظرات
captcha