صحبت عوامل فیلم در نشست خبری:
غلامرضا رمضانی (نویسنده و کارگردان)
قطعا نمی توان تاثیر استادان بزرگ چون مرادی کرمانی را در ادبیات عامیانه نادیده گرفت و به شدت به این نوع ادبیات علاقه داشتم؛ ادبیات منحصر به فردی که به زندی مردم نگاه کرده است.
قطعا عشق و علاقه من نزدیک شدن به ادبیات حقیقی است.
همیشه سعی کردم مطالعه داشته باشم و با وجود اینکه خودم نوجوان دارم ولی برایم مهم بود که شخصیت ها برای نوجوانان امروزی آشنا باشد.
همه ما فیلم می بینیم و قطعا در ناخودآگاه ذهن ما موضوعی به عنوان علاقه به صحنه ها حک می شود، اما فیلتر من فضاهایی است که آن را باور کنم.
مهمترین فاکتور برای انتخاب بازیگر جوان، نزدیکی به تیپ شخصیت فیلمنامه است.
Video Player is loading.
Play Video Play Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time -0:00
Fullscreen This is a modal window.
No compatible source was found for this media.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
Text Color White Black Red Green Blue Yellow Magenta Cyan Transparency Opaque Semi-Transparent Background Color Black White Red Green Blue Yellow Magenta Cyan Transparency Opaque Semi-Transparent Transparent Window Color Black White Red Green Blue Yellow Magenta Cyan Transparency Transparent Semi-Transparent Opaque
Font Size 50% 75% 100% 125% 150% 175% 200% 300% 400% Text Edge Style None Raised Depressed Uniform Dropshadow Font Family Proportional Sans-Serif Monospace Sans-Serif Proportional Serif Monospace Serif Casual Script Small Caps Reset restore all settings to the default values Done
Close Modal Dialog End of dialog window.
مبحث من دروغگویی از سیستم آموزشی است؛ ما به آنها وعده و وعید می دهیم. البته سعی کردم در مسیر قصه پا از اخلاق بیرون نگذارم.
بچه ها به عقوبت فرار خود پی می برند و سعی کردم از شروع تا پایان قصه یک ریتم رئال را رعایت کنم.
بهزاد عبدی (آهنگساز)
کارهای کودک زیادی نوشتم، از همه مهمتر تحلیل خود غلامرضا رمضانی بود.
تحلیل وی بسیار دقیق بود، اینکه ما برای کودک کار می کنیم نه اینکه عوامل کودک باشند؛ البته رجوع به خودم در کودکی به ساخت موسیقی فیلم کمک کرد.
کاوه ایمانی (تدوینگر)
ریتم تدوین به فیلمنامه کارگردان بر می گردد؛ اما فکر می کنم ریتم فیلم خسته کننده نباشد و مخاطب را تا پایان با خود به همراه داشته باشد.
محمدرضا سکوت (مدیر فیلمبرداری)
این فیلم از فیلم های ماندگار سینما خواهد بود.
از اینکه مسئولان جشنواره دو فیلم کودک را در لیست فیلم های این دوره قرار دادند، تشکر می کنم؛ البته اگر فیلم ها در سانس های میانی و روزهای میانی پخش می شد، مخاطب بیشتری داشت.
از لحاظ فنی هیچ چیز در فیلم کم نداشتیم.
سازندگان فیلم های کودک و نوجوان از کار خود کم نمی گذارند اما امیدوارم مسئولان هم توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند.
حسن آقا کریمی (تهیه کننده)
ما به سهمیه بدل شدیم و فیلم دیده نشد.
فیلم ما بودجه معمولی داشت؛ هر چند که پس از گذشت ۶ ماه هنوز وام خود را تسویه نکرده ایم و قرار است سازمان میراث فرهنگی کمکی کند.
شکر خدا گودرزی (بازیگر)
یکی از ویژگی های کار رمضانی، فراهم کردن فضای گفتگو است.
محمد بحرانی (بازیگر)
همه کشورهای پیشرفته اولویت خودشان کودک است، اما اینجا اولویت هزارم است.
بچه ها را باید جدی گرفت، چرا که آینده ساز هستند.
بچه هایی که در این فیلم بازی کردند، در شهرشان سینما ندارند تا بتوانند زحمت خودشان را ببیینند.
لینک کوتاه: https://snn.ir/001d9A لینک کپی شد
این خبر را به اشتراک بگذارید