به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، حسین مهری، مدیر عامل شرکت پست «پست هوشمند در خدمت مردم» را شعار شبکه پستی سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: این شعار با توجه به اهداف و مأموریتهای جدید شرکت که ابعاد سه گانه فیزیکی، الکترونیکی و مالی را در بر میگیرد، بنا به پیشنهاد شرکت پست و موافقت وزارت خانه انتخاب شده است.
وی با تأکید بر ضرورت اعتلاء و ارتقاء فرهنگ مشتری مداری، در تشریح پست هوشمند اظهار داشت: تجربه یک سال گذشته در ارائه خدمات مبتنی بر نت، به ما ثابت کرد که هرچه در ایجاد و گسترش این گونه خدمات گام برداریم، علاوه بر رضایت مشتریان که نخستین اولویت ما میباشد، در حل معضلات جامعه نیز یاری رساندهایم.
مدیرعامل پست سپس با برشمردن برخی از سرویسهای الکترونیکی مانند پست نت، بازار الکترونیکی، وب آگهی و یا سرویسهای ارائه شده بر روی موبایل و اپلیکیشنهای ارائه خدمات و اطلاعرسانی از نحوه ارائه آن در تلفنهای همراه، نرمافزارهای پشتیبانی از خدمات، صندوقهای پستی هوشمند و توسعه خدمات الکترونیک و مبتنی بر وب و بسیاری از سرویسهای متنوع بر پایه فناوری اطلاعات را نمونههایی از اقدامات این شرکت در راستای توسعه پست هوشمند دانست.
وی یکی دیگر از خدمات شایان توجه شرکت پست که در توسعه دولت الکترونیک تأثیر قابل توجهی خواهد داشت را بحث GNAF (استانداردسازی نشانیهای کشور) دانست و افزود: پست به عنوان درگاه ارائه خدمات دیگر سازمانها و دستگاهها، ضمن کاهش هزینههای دولت، معضلات زیستمحیطی، ارتقاء بهرهوری ملی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات دیگر سازمانها، در جهت تحقق شعار « پست هوشمند در خدمت مردم » حرکت خواهد کرد.
رئیسهیئتمدیره در ادامه از تمامی کارکنان شبکه پستی کشور خواست با همت و تلاش مستمر خود همسو با شعار سال شرکت و تحقق آن حرکت کرده و با توجه به سابقه تاریخی پست در خدمترسانی به مردم و اعتمادی که حاصل سالها همراهی با مردم است، بر این سرمایه ذاتی شبکه پستی بیافزایند.
مهری تدوین و اجرای برنامهها و سیاستهای سال ۹۴ شرکت پست را در راستای تحقق شعار مذکور دانست و اظهار امیدواری کرد: با ارائه خدمات نوین بر پایه فناوریهای پیشرفته، روز به روز شاهد شکوفائی و رونق صنعت پست کشور باشیم.