منصور لشگری قوچانی، تهیه کننده «عصر یخبندان» در گفتگو با خبرنگار سینمایی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به علاقه مندی خود برای اکران این اثر در ایام ماه رمضان و عید فطر، اظهار کرد: بعد از مشخص شدن آثار انتخاب شده برای آثار نوروزی، تصور می کنم که مقطع زمانی ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای نمایش فیلم ما باشد. داستان و مضمون «عصر یخبندان» تا حدودی به وضعیت کم مخاطبی و نفروختن آثار سینمایی سر و سامان می دهد.
وی راجع به وضعیت تبلیغات فیلم سینمایی در رسانه ملی، خاطر نشان کرد: در سال گذشته، شاهد اکران بسیار خوبی بودیم، چراکه فضای رقابت بین چندین فیلم ایجاد شده بود. تبلیغات هم نقش بسزایی در فروختن فیلم ها و معرفی آن به مخاطب دارد ولی برای تبلیغات محیطی و تصویری آثار سینمایی باید ساز و کار جدیدی را اعمال کرد. مهندس مسچی مدیر سینمای شهر، سیاستی را در زمینه تبلیغ فیلم های سینمایی انجام می داد و۵۰ درصد هزینه تبلیغات فیلم را به سینما شهر محول کرده بود و ۵۰ درصد باقی مانده را تهیه کننده یا پخش کننده تقبل می کردند، باید کمی هم انتظارات را از صداو سیما پایین آورد کما اینکه سازمان هم مشکلات عدیده ای دارد و باید نظیر تصمیماتی را که مهندس مسچی در آن مقطع لحاظ می کردم را به عمل در آوریم.
قوچانی در رابطه با همکاری خود با مصطفی کیایی در «پارازیت» به خبرنگار سینمایی دانشجو گفت: نوشتن فیلمنامه «پارازیت» در مراحل ابتدایی خودش قرار دارد، به همین دلیل باید صبر کرد و با جوهر اصلی این سناریو آشنا شد و بعد در رابطه با همکاری مجدد خودم با این کارگردان جوان اظهار نظر کنم ولی در همکاری های قبلی که با وی انجام دادم از نحوه کارگردانی، فیلمنامه تا شخصیت و منش این فیلمساز کمال رضایت را دارم.
این تهیه کننده در مورد تبلیغات «عصر یخبندان» یادآورشد: برای تبلیغات این اثر با شرکت «آینه آفتاب» قرار دادی را منعقد کرده ایم تا در زمینه تبلیغات و معرفی «عصر یخبندان» اقدام کند تا مخاطب آثار سینمایی را در سبد تفریحی خود قرار دهد.