به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نقل از سایت ریو 2016، در آخرین دور از فروش بزرگ بلیتهای المپیک 2016 به شهروندان برزیلی، حدود 220 هزار بلیت در دو روز فروخته شد. در زمان پیک فروش، دقیقهای سه هزار بلیت فروخته شد.
در این دوره از فروش 500 هزار بلیت آماده فروش بود و 220 هزار بلیت نیز سریعا فروخته شد. بسیاری از این بلیتها جایگاههایی بوده که برای کمیته برگزاری مسابقات کنار گذاشته شده بود تا در صورت نیاز، از آن استفاده شود. برای مثال در استادیومهای بزرگ، جایگاههایی برای قرار دادن تجهیزات خبری نگه داشته شده بود که در حال حاضر 45 درصد بلیت این جایگاهها به مردم فروخته شده است.
بیشتر بلیتهای فروخته شده برای مسابقات دوومیدانی، شنا، فوتبال، هندبال، بسکتبال، والیبال، والیبال ساحلی، تنیس، جودو، ژیمناستیک و مراسم افتتاحیه و اختتامیه هستند. شهروندان برزیلی میتوانند بلیت بازیهای ریو را از وب سایت این بازیها خرداری کنند. تماشاگران خارجی نیز میتوانند از مسئولان رسمی فروش بلیتها خریداری کنند.
قرار است بلیتهای بیشتری در اختیار شهروندان برزیلی قرار بگیرد.