به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در جلسهای که با حضور مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مقرر شد تا نامهای غیر مجاز داخلی و خارجی مشخص شده و تبلیغات محیطی و رسانهای در این حوزه نیز ساماندهی شود.
بر اساس این گزارش در این جلسه همچنین بنا شد تا کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور آن دسته از اسامی تجاری مجاز داخلی یا خارجی غیر مجاز را در حوزه پوشاک به دفتر تبلیغات اعلام و اطلاعرسانی کند.
از سوی دیگر مقرر شد تا دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر نسخهای از آگهی نامههای تخصصی در حال انتشار را برای بررسی محتوا به کارگروه ارسال کند.
از دیگر مصوبات این نشست بحث تبلیغات محیطی حوزه مد و لباس بود که قبل از نصب باید از کارگروه ساماندهی مد و لباس استعلام لازم صورت پذیرد.
همچنین در این نشست طرفین مصوب کردند که از تبلیغات برندهای خارجی غیر مجاز جلوگیری شود.