به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در جلسه ای که با حضور مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد،مقرر شد تا نام های غیر مجاز داخلی و خارجی مشخص شده و تبلیغات محیطی و رسانه ای در این حوزه نیز ساماندهی شود.
بر اساس این گزارش در این جلسه همچنین بنا شد تا کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور آن دسته از اسامی تجاری مجاز داخلی یا خارجی غیر مجاز را در حوزه پوشاک به دفتر تبلیغات اعلام و اطلاع رسانی کند.
از سوی دیگر مقرر شد تا دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر نسخه ای از آگهی نامه های تخصصی در حال انتشار را برای بررسی محتوا به کارگروه ارسال کند.
از دیگر مصوبات این نشست بحث تبلیغات محیطی حوزه مد و لباس بود که قبل از نصب باید از کارگروه ساماندهی مد و لباس استعلام لازم صورت پذیرد.
همچنین در این نشست طرفین مصوب کردند که از تبلیغات برندهای خارجی غیر مجاز جلوگیری شود.