به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت ارتباطات نتایج دومین رتبهبندی اپراتورهای ADSL را اعلام کرد.
بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این رتبهبندی از طریق نظرسنجی و ارتباط مستقیم با بیش از 29 هزار کاربر در سراسر کشور انجام شده و اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان ارزیابی شدهاند.
این ارزیابی به صورت استانی انجام شده و هدف از این رتبهبندی بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور است.
وضعیت رتبهبندی سه اپراتور برتر از نگاه مشتریان در مناطق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به تفکیک هر استان به شرح زیر است.