نماینده شرکت فرانسوی که امور مربوط به اسپانسرها را پیگیری میکند در نشست هماهنگی، نسبت به نحوه توزیع بلیت به باشگاه الاهلی اعتراض کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نماینده شرکت فرانسوی در جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و الاهلی نسبت به عملکرد مقامهای الاهلی در توزیع بلیت، ابراز نارضایتی کرد.
اعتراض، بر این اساس انجام شده بود که با توجه به استقرار دفاتر اکثر اسپانسرها در دبی، بلیتها باید دو روز قبل تحویل آنها میشد، اما این کار تازه بعدازظهر دیروز انجام شده است که این امر کار را برای آنها دشوار ساخته است.