(بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان جنوبی)
این فروشگاهها در ایران هایپر استار نام گرفتند؛ اما سؤال این جاست كه اگر سرمایهگذاری از سوی معاونت سرمایهگذاری وزارت اقتصاد مشكل نداشته چرا اسم آن عوض شده است و چه طور جلب سرمایهگذاری با برند كارفور مشكل ساز نبوده اما نام آن مشكلزاست؟
2- حضور این برند در ایران ممکن بود با واکنش مراجع دینی مواجه شود و این امر، برای مدیران این فروشگاه بسیار خطرناک بود.
حرکت اعتراضی مسلمانان و همراهی مسیحیان مقیم فرانسه به اقدامات فروشگاه کارفور و جمع آوری محصولات اسرائیلی از قفسههای فروشگاه. نکته قابل توجه در این نسخه ویدئویی این است که، معترضان، هیچ آسیبی را به فروشگاه مذکور وارد نکردند و پیام اعتراضی خود را با رعایت شؤون اسلامی اعلام کردند. این اقدام، واکنش های بسیار مثبتی درخصوص تحریم کالاهای اسرائیلی در افکار عمومی برجای گذاشت.
وي تأکيد ميکند: «سازمان سرمایهگذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، شهرداری تهران و وزارت بهداشت، کمکهای زیادی به ما ارائه دادند و من از آنها متشکرم.»
مالکیت 100 درصدی بخش خصوصی خارجی در فروشگاه هایپراستار
منابع: