به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همانطور که پیشتر گفته شد ساینا با کد فنی S232 از نظر پلت فرم و قطعات فنی، تفاوت چندانی با تیبا ندارد.پیشرانه 1.5 لیتری هشت سوپاپه تحت استاندارد یورو 4 با کد فنی M15 شناخته می شود و با نسبت تراکم 9.7 به 1، اساسا همان پیشرانه مورد استفاده در تیباست که از اواسط سال 92 با انجام برخی تغییرات جزئی، امکان رعایت استاندارد آلایندگی یورو 4 را بدست آورده است.
بر اساس اطلاعات اولیه این پیشرانه در حدود 80 اسب بخار قدرت و 126 نیوتن متر گشتاور را به گیربکس پنج سرعته دستی تحویل می دهد که با توجه به وزن حدود 1050 کیلوگرمی بدنه، امکان شتاب گیری نسبتا مناسبی را برای ساینا فراهم می آورد.
از نظر ایمنی تفاوت شاخص دیگری بین ساینا و تیبا وجود ندارد و آنطور که از اطلاعات اولیه مشخص است، تغییری در شاسی و بدنه خودرو در جهت افزایش ایمنی تصادفات نیز روی نداده است.
بر اساس قیمت های امروز تیبای معمولی 29 میلیون قیمت گذاشته شده و ساینای اتوماتیک 45 میلیون تومان، بسیاری از مردم از ما می پرسند چرا باید این همه تفاوت قیمت بین خودرویی که تفاوت چندانی با تیبا ندارد باشد، مگر خودروهای روز دنیا دنده اتوماتیک نیستند که سایپا برای خدمت دنده اتوماتیک این همه بر قیمت خودروی خود می افزاید.
حال کردن اینجوری قیمت بذارن رو لگنشون
اینجا قیمت گذاریا دلبخواهیه