سعید فتاحی تأکید کرد که بلیتفروشی مسابقات فوتبال برعهده سازمان لیگ و هیئتهای فوتبال نیست و این مسئولیت را باشگاهها عهدهدار هستند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید فتاحی پیش از آغاز بازی تیمهای نساجی مازندران و استقلال درباره جو ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر اظهار داشت: من چند بار در این ورزشگاه حضور داشتم و شاهد بودم که وقتی حتی تیم نساجی شکست هم میخورد، تماشاگرانشان حریف و تیم خود را هم تشویق میکنند.
وی در مورد روند فروش بلیتها به صورت الکترونیکی تصریح کرد: نه سازمان لیگ و نه هیئتهای فوتبال، بلیت نمیفروشند. از سال گذشته، بلیت فروشی را در اختیار باشگاهها قرار دادهایم. فرهنگ فروش الکترونیکی تا بخواهد جا بیفتد، زمان میبرد.
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره ناراحتی تماشاگران از تغییر زمان برگزاری بازی گفت: ما تنها ۴۵ دقیقه زمان بازی را تغییر دادیم. تیم ملی والیبال امروز و فردا بازی دارد و به احترام تماشاگران، بازی نساجی - استقلال و پرسپولیس - سپیدرود را ۴۵ دقیقه دیرتر برگزار میکنیم.
فتاحی در رابطه با حضور پرشور تماشاگران در این دیدار عنوان کرد: ما سرمایهای به نام تماشاگر داریم که خیلی از کشورها ندارند. عربها هزار کار انجام میدهند و جایزه میگذارند تا تماشاگر به ورزشگاهها بیاورند. متأسفانه زیرساختهای ما در ورزشگاهها درست نیست. اگر نساجی ورزشگاه ۵۰ هزار نفری داشت، باز هم پر میشد. ما باید امکانات ورزشگاهها نظیر سرویسهای بهداشتی، صندلیهای تماشاگران و ... را تقویت کنیم تا استقبال تماشاگران بیشتر شود.