مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار: تمامی پارکینگهای سازمان میادین میوه وتره بار مکانیزه میشود
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهری تهران؛ سید سعید راد که در جمع معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت سخن میگفت، با تاکید بر اینکه باید آمار و اطلاعات ما دقیق و بانک اطلاعاتیمان کامل باشد تا بتوانیم بر مبنای آن تحلیلهای درست ارائه بدهیم، افزود: برای اینکه بتوانیم به مردم بهتر خدمت رسانی کنیم، باید درآمد داشته باشیم و از این رو، زیاندهی برخی بازارهای میوه و تره بار و وجود غرفه خالی در بعضی میدانها و بازارها پذیرفته نیست. وی با اشاره به اینکه برای تأمین و عرضه انواع میوه و سایر اقلام مصرفی شهروندان برای ایام عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژهای در نظر گرفتهایم، اظهار کرد: سعی میکنیم تا در هفته آخر اسفند، میوههای پرتقاضای ایام عید همچون پرتقال، سیب قرمز و سیب زرد و همچنین اقلام پرمصرفی مانند سیب زمینی و پیاز را در میادین میوه و تره بار با شرایط ویژه در اختیار شهروندان قرار دهیم. راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین در توزیع کالاهای تنظیم بازار به کمک دولت آمده است، تصریح کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به عمل میآورد تا محصولات مورد نیاز با بالاترین کیفیت و پایینترین قیمت ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد، اما با این وجود، معمولاً خدمات و زحمات همکاران این سازمان نادیده گرفته میشود و سازمان مدیریت میادین و کارکنان آن مظلوم واقع میشوند. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه مکانیزه کردن کامل همه پارکینگهای میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد و این کار را از میدان جلال آل احمد آغاز کردهایم، خاطرنشان کرد: بیشترین تاکید را بر روی بحث «مشتری مداری» و تکریم مشتریان داریم و انتظار داریم شهروندانی که به میادین میوه و تره بار مراجعه میکنند از اینکه میادین را برای خرید انتخاب کردهاند، رضایت کامل داشته باشند.