سومین کنگره بینالمللی «علوم روانشناختی و آموزشی» با تمرکز بر رویکردهای نوین و علمی اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ارتباط گسترده بخش علوم روانشناختی و تربیتی با تحولات مختلف فنی، علمی، اقتصادی و اجتماعی کشورها ایجاب میکند تا طراحی، توسعه و بهرهبرداری از پژوهشهای نوین و کاربردی به صورت بهینه صورت پذیرد ماهیت فرارشتهای این علوم به عنوان عضوی از اصلیترین و زیرساختیترین رکن توسعه یک جامعه؛ موجب تعریف حوزههای بسیاری زیادی در این عرصه شده است بر همین اساس کنفرانس «علوم روانشناختی و آموزشی» با تمرکز بر رویکردهای نوین و علمی در نظر دارد بستری مناسب جهت هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجارب علمی و اجرایی فعالان حوزه در راستای پیشبرد برنامه توسعه کشور ایجاد کند.
سومین کنگره بینالمللی «علوم روانشناختی و آموزشی» چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار میشود و محورهای روانشناسی (سنجش و اندازه گیری (روان سنجی)، روانشناسی سلامت، روانشناسی اسلامی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی ورزش و..)، مشاوره (مدیریت آموزشی، آموزش الکترونیک، مددکاری اجتماعی، مطالعات جوانان، ازدواج و خانواده و..)، علوم تربیتی (آموزش و پرورش، فلسفه تعلیم و تربیت، برنامه ریزی درسی، تعلیم و تربیت اسلامی و..) را مورد بحث و بررسی قرار میدهد.
علاقمندان به این رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب سایت این کنگره به نشانی icp.bcnf.ir مراجعه کنند.