سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوهنامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا را ابلاغ کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اضطراری مدارس شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا) ابلاغ شد. رعایت دستورالعمل برگزاری امتحانات و آزمونهای تراکمی دانش آموزان در شرایط فاصلهگذاری علاوه بر مفاد این شیوهنامه الزامی است.
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این شیوهنامه برای دورههای تحصیلی پیشدبستانی، ابتدایی تمامی دانش آموزان با نیازهای ویژه، دوره اول و دوم متوسطه (شاخههای نظری، فنی و حرفهای وکاردانش)، دوره دوم متوسطه شاخههای فنی و حرفهای و کاردانش، دوره اول متوسطه پیش حرفهای و دوره دوم متوسطه حرفهای، دوره اول متوسطه پیش حرفهای و دوره دوم متوسطه حرفهای و دوره دوم متوسطه حرفهای تدوین شده است و بهتفصیل شرایط سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در هریک از بخشها شرح داده شده است.