به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را داد.
احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، در واکنش به شرایط اخیر و اتفاقات رخ داده در تمرین آبیها گفت: روز گذشته صحبتهای سرمربی محترم و بازیکنان را شنیدم و پیش از آن نیز در جریان دغدغه تمامی عزیزان قرار داشتیم و از مدتها قبل به کمک اعضای محترم هیات مدیره دنبال تامین منابع لازم برای حل مشکلات بودیم.
مدیرعامل استقلال در ادامه تصریح کرد: بار دیگر پیروزی شیرین استقلال در دربی را خدمت همه هواداران و کادر محترم فنی و تیم سختکوش استقلال تبریک عرض میکنم. ٣٥ سال است که هوادار استقلال هستم و این را تمامی دوستانی که من را از نزدیک و دور میشناسند، میدانند. از برد استقلال شاد میشوم و برد دربی نیز مطمئنا جایگاه خاص خود را دارد و تمامی افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند نیز مطمئنا شادی و شعف من را از برد در دربی تایید میکنند.
وی در ادامه افزود:بعد از پایان دربی بنده و اعضای محترم هیات مدیره طی پیامی به سرمربی محترم و سرپرست محترم پیام تبریک خود را ابلاغ و ارسال کردیم.
احمد مددی در بخش بعدی صحبتهای خود عنوان کرد: انتقادات و صحبتهای بازیکنان عزیز و کادرفنی محترم را با تمام وجود پذیرا هستم و مانند یک پدر وظیفه خود میدانم که حتی در زمان عصبانیت بازیکنان نیز شنونده صحبتهای آنها باشم و مطمئنا انتظار داریم که البته این صحبتها با رعایت ادب و احترام همراه شود. گواه این ادعا جلسه در محل تمرین تیم بود که تلاش کردیم تا صحبتهای درون خانوادگی را درون خانواده حفظ کنیم و نتیجه آن کسب یک برد شیرین در دیدار دربی بود.
مدیرعامل استقلال در پایان گفت: وظیفه من و همکارانم در کادر مدیریتی برطرف کردن مشکلات و انجام خواسته به حق بازیکنان است و اگر بدهیهای انباشته باشگاه و سومدیریتهای پیشین در مسیر ما قرار نمیگرفت، شاهد چنین مشکلاتی نبودیم، اما شاهد آن هستیم که مسببان وضع موجود این روزها در قامت یک منتقد دلسوز! ظاهر شده اند و به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود هستند.