به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد با اعلام اینکه مراکز مذکور در مناطق ۵، ۸، ۱۱، ۱۴، ۱۵ و ۲۰ احداث شدهاند، افزود: برای خدماترسانی به اقشار کمبرخوردار و آسیبپذیر، ۶ بازار از این ۸ بازار در نیمه جنوبی شهر و محدودههایی همچون انبار نفت، سرآسیاب و محلات مختلف شهر ری قرار گرفتهاند.
وی با تأکید بر اینکه توسعه کمّی بازارهای میوه و تره بار در محلههای پرجمعیتی که فاقد این مراکز هستند در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: اگر چه احداث و گسترش بازارهای میوه و تره بار از مطالبات مهم شهروندان از مدیریت شهری است که باید به آن پاسخ داده شود، اما ارتقاء و توسعه کیفیت خدمات این بازارها نیز موضوع مهمی است که آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار دادهایم.
وی با اشاره به اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت محصولات میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر، تصریح کرد: این تفاوت قیمت ضمن حفظ کیفیت، از جمله دلایل استقبال شهروندان از میادین و بازارهاست و هر چه اقبال عمومی نسبت به این مراکز افزایش مییابد، مسئولیت ما در قبال شهروندان افزونتر میشود.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، راد با اعلام اینکه تمام توان خود را برای تنوع خدمات و ارائه انواع ارزاق و مایحتاج عمومی در میادین و بازارهای جدید میوه و تره بار به کار بستهایم، خاطرنشان کرد: به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، علاوه بر عرضه انواع میوه، سبزیجات و صیفیجات، تلاش کردهایم تا نسبت به عرضه سایر محصولات مورد نیاز ایشان، همچون مواد پروتئینی نیز در این میادین و بازارها اقدام کنیم.