به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی خسروی مدیر عامل آتیه سازان کشور با اشاره به تغییر رویکردها گفت: تغییر و تحولات مدیریتی اخیر در حوزه رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مثبت ارزیابی میشود و بر این اساس فضای خدمت به جامعه فرهنگیان به عنوان نکته مهم و حیاتی برای اقدامات آتیه سازان سرلوحه کار قرار گرفته است.
خسروی تصریح کرد: باز تعریف رویکردهای جدید در جهت افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و به ویژه فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: فرهنگیان عزیز سرمایههای بیبدیل و ذخایر ارزشمند این جامعه محسوب میشوند که باید به نحو مطلوب و شایسته جهت افزایش رضایتمندی آنها در جامعه اقدام کرد خدمت به فرهنگیان یک رسالت و مسئولیت اجتماعی برای شرکت آتیه سازان در سیاستهای راهبردی مدیران آتیه سازان است و تلاش در جهت باز بینی و تعریف سیاستها و خدمات متقابل آتیه سازان به فرهنگیان یک اصل مهم به شمار میرود.
مدیر عامل آتیه سازان کشور گفت: اگر مدیران آموزش و پرورش تمایل به احیای مجدد بیمه مطلوب تکمیل درمان را داشته باشند، بیمه آتیه سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه در جهت رفع دغدغه هزینه درمان این عزیزان است.
وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری گفت: کمک به ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان وظیفه آحاد جامعه است و شرکت آتیه سازان حافظ نیز در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی برای این جامعه زحمت کش دریغ نخواهد کرد.