به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حید اسکندری مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ گفت: همواره یکی از دغدغههای سازمان حج و زیارت دریافت پیامها، پیشنهادات و دغدغههای زائران در سفرهای زیارتی است که امکان این امر در بسترهای مختلف فراهم شده است.
وی افزود: در حج امسال با راه اندازی سامانه «سلام حاجی» در پورتال سازمان حج و زیارت بستری برای ارتباط بیشتر زائران حج سال جاری با روابط عمومی ستاد عملیات حج ۱۴۰۱ فراهم گردیده است.
مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: ارائه خدمات رضایت بخش به زائران از اقصی نقاط کشور با ذائقهها، خواستهها و نیازهای متفاوت در صورتی تحقق خواهد یافت که بستر ارتباط با آنان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درد دلهای آنان وجود داشته باشد و تصمیم گیریهای سازمان بر مبنای نظرات آن عزیزان که صاحبان اصلی این خدمات هستند، شکل بگیرد.
اسکندری توضیح داد: زائران عزیز حج سال ۱۴۰۱ میتوانند با مراجعه به سامانه «سلام حاجی» به نشانی https://www.haj.ir/salamhaji نظرات، پیشنهادات و انتقادات را با خادمان خود در واحد روابط عمومی ستاد عملیات حج در میان بگذارند که پیامهای دریافتی از آنان بعد از جمع بندی و پالایش به مسئولان اجرایی حج انتقال داده خواهد شد و در برنامه ریزیها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
مسئول روابط عمومی عملیات حج با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره پذیرای پیامها و نقطه نظرات حجاج است، اظهار داشت: حجاج عزیز با مراجعه به سامانه یاد شده و ارسال پیام، خادمان خود را در ارائه خدمات درخور و شایسته حجاج ایرانی مساعدت نمایند.
روابط عمومی سازمان حج و زیارت همواره در عملیات حج با راه اندازی سامانه پیامکی برای ارتباط با زائران، راه اندازی بسترهای مختلف در فضای مجازی و همچنین از طریق واحد ارتباط مردمی تلفنی این سازمان، زمینه ارتباط با زائران را در سفرهای زیارتی به ویژه سفر حج فراهم آورده است.
امسال جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی بعد از دو سال وقفه در پی همه گیری کووید ۱۹ به حج مشرف میشوند و خادمان آنان در بدنه اجرایی ستادهای حج، مجموعهها و کاروانهای حج، خدمت گذاری شایسته به آنان را افتخار و بهبود و توسعه خدمات را وظیفه خود میدانند.