به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست رسانهای سیزدهمین جشنواره بینالمللی پویانمایی تهران توسط حامد علامتی (مدیرعامل کانون) و محمدرضا کریمیصارمی (معاون تولید کانون و دبیر این رویداد) با حضور اهالی رسانه در سالن کنفرانس مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب، پس از تلاوت آیاتی از قرآن و پخش سرود ملی ایران برگزار شد.
وی افزود: وقتی حرف از تولیگری در حوزه کودک و نوجوان میزنیم، کانون پرورشی کودک و نوجوان با حمایت از 120 تولید کننده داخلی با بیش از 1800 محصول به رقم فروش 10 میلیارد تومانی رسید. کانون در جریان تولید پویانمایی بچه زرنگ با حمایت از یک گروه هنری مردمی 300 نفره نقش خود را ایفا کرد.