به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، اصغر عزیزی شامگاه پنجشنبه با بیان این مطلب، گفت: گزارش های ارسالی به بازرسی سازمان به محض وصول بررسی و نتایج رسیدگی به شاکیان حداکثر در مدت دو تا سه روز اعلام میشود.
وی به عزم جدی مسئولان برای مبارزه با احتکار و تخلفات اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: سرعت عمل در رسیدگی به گزارشها میتواند به افزایش اعتماد عمومی و تشویق بیشتر مردم برای مشارکت در نظارت بر بازار منجر شود و از سوی دیگر متولیان نیز باید تدابیر لازم را برای کنترل بازار اتخاذ کند.
عزیزی گفت: ایجاد شفافیت در فرآیند توزیع کالاها، نظارت بر قیمتها و تأمین نیازهای اساسی مردم از جمله اقداماتی است که میتواند به کاهش احتکار کمک کند.
وی با بیان اینکه مبارزه با احتکار نیازمند همکاری همهجانبه است، افزود: شهروندان باید فعالانه در این زمینه مشارکت داشته باشند و مسئولان هم با اتخاذ تدابیر مناسب، شرایط را برای جلوگیری از احتکار فراهم کنند چرا که تنها در این صورت است که میتوانیم به سمت یک بازار عادلانهتر و پایدارتر حرکت کنیم.