به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، چناری در خصوص نحوه نظارت بر عملکرد رانندگان «بی. آر. تی» گفت: رعایت مقررات رانندگی و همین طور رعایت سرعت مجاز از الزامات رانندگان خطوط سامانه اتوبوس های تندرو است و اگر از سوی رانندگان عمداً یا سهواً حادثه ای رخ دهد در کمیته انضباطی شهرداری تهران مورد رسیدگی قرار می گیرد.
معاون اجرایی سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اگر راننده تصادف منحصر به فوت داشته باشد و در دادگاه تبرئه شود باز هم به دلیل سهل انگاری در کمیته انضباطی مورد بازخواست قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در کمیته انضباطی بنابر تخلف و حادثه صورت گرفته، راننده از کار معلق خواهد شد.
سامانه اتوبوس هاي تند رو
هر روز که مي گذرد به آغاز مدارس نزديک تر مي شويم اما راهبرد مشخص و موثري تا کنون براي
جابجايي مردم و دانش آموزان ارائه نشده است.
آقايان مدير و مسئولان محترم شوراي شهر آيا در ازاي ازدياد وجه پرداختي براي بهرمندي از ناوگان حمل و نقل شهري کيفيت خدمات تغيير کرده است؟
البته شما داراي سريسهاي حمل و نقل جداگانه
و با کيفيتي هستيد ، طبيعي است که از وضعيت
ايستگاه هاي اتوبوس و ازدحام جمعيت بي خبر يا يا بي خيال باشيد.
مگر تمام حقوق بگيران حقوق خود را از چاه نفت دريافت مي کنند ، بدون هماهنگي هر ساله و هر وقت اراده بفرماييد قيمت ها را افزايش مي دهيد
اما هر چه زمان سپري مي شود وضعيت حمل مسافر بدتر از پيش است.
مقصودم کم کاري راننده ها نيست ،بلکه مديريت ها يا نا آگاهند يا عمدا" مي خواهند داد و فرياد
و ناسزا گويي مردم را افزايش دهند.
پيشنهاد نگارنده اين است که در ابتداي هر خط اتوبوسي بطور خالي از ايستگاه خارج شود و مسافران منتظر در ايستگاه ها را سوار کند سپس اتوبوس بعدي از مبدا مسافر سوار کند
با يک برنامه ريزي ساده مي توان صادقانه به مردم خدمت کرد، مردمي که در سرما و گرما در باران و برف ، در بيماري و تنگدستي و گرفتاري
پشتيبان شما بوده اند.