به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، بدترین نوع فیلمها، آثاریاند که سازندگان آنها از حداقل درک و تسلط بر چارچوبها و اصول روایت سینمایی و قصهگویی و شخصیتپردازی بیبهرهاند، اما تمام تلاششان را به خرج میدهند تا پیام مورد نظرشان را به مخاطب منتقل کنند. این میشود که فیلمی «گلدرشت» و «بیمنطق» میسازند که خیلی قابل تماشا نیست. این تازه وقتی بدتر و اعصابخردکنتر هم میشود که همان «پیام» فیلم هم از اساس غلط باشد و قابل نقد.
«به خاطر پونه» هاتف علیمردانی دقیقا چنین چیزیست. علیمردانی قبل از «به خاطر پونه»، دو فیلم کودک فانتزی «رازدشت تاران» و «یک فراری از بگبو» را ساخته بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت و احتمالا به خاطر همین مورد توجه قرارنگرفتن به یکباره از ساخت فیلمهای فانتزی کودکانه به سینمای تلخ اجتماعی روی آورد و «به خاطر پونه» را ساخت که در جشنواره گذشته فجر نیز چندان مورد توجه قرار نگرفت و در بخش خارج مسابقه به نمایش درآمد. یکی از آخرین فیلمهای «خیانتمحور» سالهای اخیر که به دلیل ضعفهای مفرط تکنیکی حتی نتوانست دل شبهروشنفکران را هم به دست بیاورد و در حاشیه ماند.
منبع: رجانیوز
حدودا بعد از سال 80 تمام سعي عده اي از سياسيون وهنرمندان همراهشون نهايت تلاش خودرا براي بد نشان دادن اقوام ترک شروع کردند که باطبع آن تسويه حساب با ساير اقوام هم شروع شد،تا بدين طريق مردم واقوام مختلف که پشتوانه نظام هستند را از ارکان نظام جدا کنند......بدين ترتيب راحت بتوانند اهداف شوم تفکيک کشور وبرهم زدن وحدت را دنبال کنند.
خدا دست تعدي کاران را هر چه زودتر قطع کند.
اصلا چرا بايد مجوز ساخت چنين فيلم هايي داده بشه؟
با اين موضوع که اصولا بي ناموسي محسوب ميشه
ضمنا از مادر زاده نشده کسي که بخواد به اقوام و طوايف اين مملکت توهين کنه. مطمئن هستم که انتخاب ترک بودن شخصيت ظاهرا منفي فيلم، کاملا سهوي بوده چون اگر به عمد انجام شده باشه نشونه وقاحت عوامل فيلمه. ضمنا بين خود عوامل فيلم هم چند نفر ترک هست پس اين گزينه انشاالله که منتفي هست.
ترکها چون غيرت مند هستند اينجوري مورد اهانت قرار مي گيرند...
ما از همين جا خواستار محاکمه اهانت کنندگان هستيم