برخی دانشگاه را با سالن مد اشتباه گرفته‌اند/ دانشگاه پادگان نیست! + تصاویر
تکرار/خوب و بدِ لباس فرم دانشجویی-3
بحث لباس فرم دانشجویی در بین خودِ دانشجویان هم موافقان و مخالفانی دارد...
تعداد نظرات: ۸۲
مجيد ميرزامنش
-
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
مسلما دين اسلام براي پوشش دستورات خاصي داره همونطور که براي ساير شئونات زندگي مو داره.بنابراين اين مدگرايي هاي افراطي اشکالاتي رو در سيستم دانشگاه به وجود مي آره. اصلا بعضي فقط به عشق حضور همچين فضايي در دانشگاه ها درس مي خونند نه صرف تحصيل علم و معرفت! پس صد در صد مخلفان سختي هم داره
ف کارمنديان
-
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
با سلام دوست عزيز تاحدي همينطور است .اما مهم فرهنگ سازي و انسانسازي است که در اين کشور که نام شريف اسلام را بر دوش خود ميکشد
ناديده گرفته شده ودر حد شعار و برگزاري سمينار و همايش و نظر خواهي بدان توجه ميشود و علت اصلي آن وقوع جنگ تحميلي و تهاجمات فرهنگي
و مشغله هاي سياسي است که مسئولين کشوررا بخود سزگرم و از حمله بزرگترين دشمن معرفت و انسانسازي که ماموريت اصلي کشور داري ديني است غافل و يا ناتوان ساخته است و وضع جامعه ايران اسلامي و دانشگاههاي آن بدين شکل درآمده است و نمي دانيم نام اين کشور را چه بگذاريم چون بيشتر مردم نه با فرهنگ اصيل ايراني زندگي ميکنند و نه با فرهنگ متعالي دين مبين اسلام. بنوعي پوشش و سکنات و رفتار انسانهاي هر کشوري معرف فرهنگ آن کشور است . و ما متاثر و متاسفيم که در يک دانشگاه دولتي که با سرمايه بيت المال و ريختن خون شهدا ساخته و راه اندازي شده خبري از فرهنگ ايراني و اسلامي در بين دانشجويان و برخي اساتيد آن وجود ندارد
امير
-
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
هر کسي دره اين تصاوير رو به طور زنده تو دانشگاه ميبينه.لزوم و دليلي براي گذاشتن اين عکس ها وجودنداره....
يا حق
جواد
-
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
اتفاقا لازمه بعضي پدر مادرا نميدنن تو دانشگاه ها چه خبره !
پارسا
-
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
دوست عزيز گذاشتن اين عكس ها هم مشكلي رو ايجاد نميكنه،شما كه داري ميبيني پس مشكلت چيه؟بعدشم شايد خيليا مثل تو دقيق نيستنو نديدن....
هادي
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
من دانشجوي رشته نقشه برداري ام دردانشگاه زنجان ازعکس آخري خوشم اومد اما کاش عکس اون نفهمهاپايينش نبود!
ناشناس
-
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
نفهم تويي
هادي
-
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کسي که ارزش خودش روندونه نفهمه!
بدون نام
-
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
ي سر بزنيد دانشگاه غيرانتفاعي ارم شيراز
ببينيد ي دختر و پسر از سر عقده جنسي چه گندي
زدن !!!
دانشجو
-
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
به ظر من هيچ ربطي به تعيين کردن يونيفرم نداره.اين مدل ها رو هم ميشه رو يونيفرم پياده کرد.بهتره دانشگاه ا يه کم در مورد حجاب محکمتر برخورد کنن.
مهرد
-
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
از نظر من دانشگاه عامل اصلي بي بندوباري- چرا با افزايش گرفتن دانشجو اين وضعيت به وجود آمده؟
مقسمتي از نيازهاي جنسي دو طرف با نگاه کردن و صحبت کردن به طور ناخود آگاه ارضا ميشود- واين خود باعث تاخير در امر ازدواج است
حس رقابتي که در دختران و پسران به وجود ميآيد عامل ديگري است که مي خواهند به هر نحوي در ميدان مسابقه جلب توجه از هم پيشي بگيرند.
----------
افزايش خوابگاه مجردي به جاي متاهلي عامل ديگر
-------------
سربازي حساب نشده و ناعاقلانه که ديگر جاي بحث ندارد
-----------
زندگي تبليغاتي و تبليغ مصرف گرايي در هر مترمربع شهرها و در هر پيکسل جعبه جادويي
...........
----

دوستان نظر بدهند بگويند چقدر هدر رفت زماني بخاطر اختلات در دانشگاه داريم؟؟؟؟؟؟؟
كفترباز
-
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقاجون اين كه نشد كار/اگه همون دم در كه وارد ميشن يكي بهش بگه درست لباس بپوش و تا درست لباس نپوشه حق نداره بياد تو اين طور نميشه/لپ كلام اين كه قانون رعايت بشه/حراست زن هم چيز خوبيه !!!!!!!!
سعيده
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
اتفاقا ما تو دانشگاهمون يه همچين چيزي داريم!!!!
به نظر من حداقل بايد استفاده از هد سر جلوي مقنعه اجباري بشه البته به جز چادري ها چون اونا خودشون حجابشون حفظه.
نگار
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
من دانشگاه الزهرا درس ميخونم درسته مادانشجوري مرد نداريم ولي هم تمام اساتيد و کارکنان مردن هم اينکه همين خانما از در اين دانشگاه خارج ميشن...بالاخره دانشگاه حرمت داره الان که هوا سرده راحت با کلاه و شالگردن ميان دانشگاه بچه هاي خوابگاهم که با همون لباس تو اتاق يکم شيکترش...خب واقعا زشته عقده ديده شدن که نداريم اينجوري لباس بپوشيم...
aref
-
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
سلام.Snn عزيز ممنون از مطلب خوبت..اين عکسا همش شبراي دانشگاه ماست و اينايي که گذاشتي يک دهمه اين وضع حجابي که تو دانشگاه ماست نيست.......من با لباس فرم مخالفم اما خداييش اين ره که داريم ميريم به ترکستانه...انقدر وضع حجاب تو دانشگاه ما خرابه که اصلا با حجابا پيدا نيستن....
شهاب
-
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بنده دانشجو نيستم ولي بهتر نيست قبل از پرداختن به وضعيت پوشش دانشجو به فکر بهبود وضعيت آموزشي باشيم، بله براي فرار از مسئوليتها بدنبال حاشيه ها هستيم
محمد
-
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اللهم عجل لوليک الفرج

سلام
درسته که مشکل اموزشيو کيفت اون هم مي تونه مطرح باشه
اما اگر اونم درست بشه اما داشنجويان بجاي فکر درس و تحصيل به مد و چيز هاي ديگه فکر کنند اگر کادر اموزشي قوي هم باشه و کيفتش خوب باشه
تاثيرش به نظر من کم خواهد بود

منم با يوني فرم موافقم
تارا
-
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
سلام.من نميدونم تا کي براي فرار از يه بحث منطقي قراره يه موضوع ديگه رو پيش بکشيم.اين 2 تا مسئله لازمه جداگانه بررسي بشه جناب.هردو لازمه کاربشه درموردشون.
داشتن پوشش مناسب فضاي آموزشي يه نکته بسيار بسيار لازميه و بايد جلوي اين روند مدگرايي و پوشش نامناسب هرچه سريعترگرفته بشه.
پويا
-
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
همين فکرارو کرديم که وضع حجاب اينقد وخيم شده.تو دانشگاهي که بي حجابي و مد گرايي وفرهنگ مبتذل غربي فرياد بزنه نميشه به پيشرفت علمي فکر کرد
رفيق
-
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
من شديدا با يوني فرم يا لباس واحد در دانشگاه هاي کشور موافقم . چون بايد يه فرقي بين پوشش دانشجويي با پوشش پاساژهاي بالاي شهر باشه... وضع پوشش تو همه دانشگاه ها تاسف باره و روز به روز هم بدتر ميشه... اگه اينطور پيش بره رو پيشرفت علمي کشور واقعا اثر سو مي ذاره.
محمد مهدي
-
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
من فقط به بي حجابها از قول پيامبر بگم که اون جا عذاب هاي جور وا جوري براشون تدارک ديده شده از جمله آويزون شده از موي سر زير آفتاب محشر
خوابيدن در تابوت آتش،تکه تکه کردن گوشت تن و خوردن توسط خودشان و . . .
ناشناس
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واي واي نگو ترسيدم.خدا اون بالا نشسته و منتظر که ادما بران اونجا و اين بلاهارو سرشون بياره.مگه شکنجه گاهه.
فرزند ايران
-
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ناشناس، تاحالا قرآن خوندي؟ از درخت زقوم تاحال چيزي خوندي؟ اگه خيلي فرصت نداري!!! سوره کوتاه واقعه رو بخون...
عذاب سختي در انتظار گناهکارانه و اين بارها در قرآن تکرار شده
چيكار داري
-
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
احسنت برادر درويش زاده.«باريك»
فاطمه
-
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
ناشناس اينو خداوند به هممون گفته: الم يعلم بان الله يري(آيا انسان نميداند که خدا او را ميبيند)
من هيچي نميگم اما انشاالله خودت به اين حرف خدا فکر کن و تصميم بگير.
روح الله سيفي
-
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
وضعيت خوب نيست
ولي همه چي درون آدماست
انسان موجود وسوسه انگيزو تنوع طلبيه
بدون نام
-
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
وضع حجاب دخترها تو دانشگاه بهتر بشه خيلي خوبه . چون چند سال قبل تو دانشگاه زنجان يکي از معاونين دانشگاه به خاطر بي حجابي دختر مجبورش کرده بود تا با اورابطه برقرار کند که البته دختره هم زرنگ بوده و فيلم تهيه کرده بود. وهمه چيز لو رفت.
دانشجو ي هنر
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حجاب ورفتار شايسته فقط براي خانمها نيست بلکه اقايان هم بايد رعايت کنند اما در دانشگاهها و جامعه که مي بينيم آقايان کمتر از دخترها نيستند يه زموني مادر بزرگها ميگفتند ننه آخر زمان وقتي ميشه که زنها شبيه ظاهر مردها و مردها شبيه زنها در جامعه بيرون بيايند. و انگار همينه که گفتند . دختر ها با بلوز شلوار و موهاي کوتاه و ÷سها با لباسهي بدن نما و موهاي بلند و زير ابرو برداشته بيرون ميان . اگرم ميخواهيد به عين ببينيد
سري به دانشگاه هنر توي خ وليعصر بزنيد ببينيد از پارک دانشجو هم ديدني تره !
مجيد
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
عزيز بي نام لطفاً تاريخ رو تحريف نکنيد....

خانم دانشجو در مرز اخراج به خاطر فساد اخلاقي و... با چند تا دوست پسر هماهنگ کرده تا نا غافل عکس و فيلم بگيرن که مانع اخراج دختره بشن که موضوع تا حد امنيتي شدن پيش رفت... اون معاون الان تو وزارت علوم تو تهران پست مديريتي داره و اون دختره و پسرا و ... الان تو زندان تشريف دارن...
سيد
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تشريف بياريد دانشگاه ازاد واحد مرودشت (استان فارس) تا دانشجوهاي ساپورت پوش نشانتان بدهيم
بله داداش
اينقده ولش كرديم كه ديگه در رفته
بدون نام
-
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
يه سر هم به دانشگاه مازندران بزنيد خوبه ..
تو پرديس دانشگاه مازندران فرش قرمز نمايش انواع مدهاي لباس و آرايش و ... را ميتونيد ببنيد .
همه جا آرومه.... !!!!
بدون نام
-
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
يک زن بايد قبل از آنکه حجاب داشته باشد حيا داشته باشد وقتي حيا داشته باشد همه چيز حل مي شود اما مشکل در کشور ما مسئله حجاب نيست بلکه مسئله اخلاق است چرا که بي اخلاقي(اعم از دروغ ،رشوه،کم کاري، زيرميزي،تقلب،کم فروشي،گرانفروشي،تهمت و...) تقريبا در همه شئونات مملکت وحتي روحيات ما رسوخ پيداکرده ومث موريانه اخلاق را مي خورد
كفتربازي
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خواهشا بحثتون رو ي جور ديگه مطرح كنيد و نگيد چرا پرونده لباس يونيفرم چرا مفتوح مونده و...
بپرسيد كه چرا به اين آدمايي كه بد لباس ميپوشند چه دختر و چه پسر چرا گير داده نميشه و تذكر و رعايت قانون؟مگر ما قانون نداريم در اين زمينه؟
رفيق
-
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
گير دادن خالي فقط حرمت رو پايين مياره اما اگه دليلي مثل يوني فرم داشته باشه مفيد واثر بخش مي تونه باشه
ف کارمنديان
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعا موجب سرافکندگي ما دانشگاهيان است .
شايد بخاطر اينه که اين رودخونه سد جلوشو شکسته و همينطور سيل داره با سرعت به پايين ميره و مارو و شمارو که دغدغه ترويج فرهنگ ايراني و مذهبي در جامعه دانشگاهي و علمي
خود را داريم - را با خودش ميبره . و کسي حرفاي فرياد مارو نميشنوه و فقط باميد فريادرس روز ظهور آقا هستيم . گاهي هم بنده بخاطر اينکه اين دغدغه باعث بيماري ام نشه مدام بخودم ميگويم که من در يک کشور غير اسلامي زندگي ميکنم و به عنوان يک حداقلي بايد براي گذران زندگي در اين دانشگاه کار کنم . !
بدون نام
-
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
لباس واحد تو دنيا چيز جديدي نيست
توي خيلي از دانشگاه هااستفاده از اونيفرم اجباري شده حالا چرا اين همه مخالفت و ... نمي دونم
دانشگاه محل درس خوندنه و نه سالن مد و آرايش!!!!!!!!!!
مما
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
مطمئن باشيد حتي اگه کار به يونيفرم هم بکشه باز يه عده هستن که با همون يونيفرم هم عقده هشونا يه جوري خالي ميکنن و انواع و اقسام يونيفرم ها مد ميشه.اينا که کم نميارن. از پايه خرابن
بدون نام
-
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بايد دانشگاه ها رو جدا کنن. تک جنسيتي. اين تنها راه رفع مشکلاته.
يبتايب
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
داداش جنابعالي اصلا تو عمرت دانشگاه رفتي،
1-دانشگاه که مدرسه نيست
2-دخترا و پسرا تو مدرسه از هم جدا هستند اما چندتا دختر پسر دبيرستاني تو اين جامعه بيرون مدرسه باهم ارتباط دارند
3-ايا به نظر شما و امثال شما دانشگاه محل فساده؟
4-دانشگاه رو جدا کردين فردا خيابونا رو هم ميخواين ديوار بکشين يا طرح زوج و فرد بدين شايدم ميخواي خيابونا رو هم تک جنسيتي کني
نگار
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
دوست عزيز اولا چطور با ساپورتو مانتويي که6سايز کوچکتره ميشه راحت درس خوند حالا اگه بجاش شلوار بپوشيم يا يکم مانتو از کمر پايينتر بياد افت تحصيلي پيدانميکنيم.ثانيا اگه هرکس حدود خودش و تفاوت خانه و خيابان و دانشگاهو مهمونيو بدونه نيازي نيست خيابونارو تک جنسيتي کنند.کما اينکه اين جدا سازي ها هزينه زيادي ميبره ولي بخاطر نداشتن جنبه و فرهنگ دانشگاهي برخي افراد دانشگاه ها براي جلو گيري از مشکلات بيشتر متحمل اين هزينه ها ميشن
ادم
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
کي گفته که دانشگاه يعني ازادي ولاس زدن پسرودختر.به نظرمن مشکل ازاونجايي شروع شد که دانشگاههااينقداپن شدکه هرکس دلش بکشه بره دانشگاه.خواهش ميکنم جلوي ورودبي رويه افراد رو بگيريد
صابرخان
-
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
من به شخصه با هر طرحي که اختلاط دختر و پسرا رو کم کنه شديدا موافقم / من چه گناهي کردم وقتي مي خوام تخته رو ببينم بايد 10 تا بدحجاب رژلبيه و آستين هاي نسبتا کوتاه رو ببينم/ چرا بايد وقتي وارد کلاس ميشم چند نفر مشغول لاس زدن باشند؟ وقتي پسرها و دخترها جدا بشن شدت آريش خانم ها هم کمتر ميشه
aLaBd
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
خداييش من چه گناهي کردم که نبايد بتونم تخته رو ببينم!
خوبه منم مثلا سر کلاس آواز بخونم با صداي بلند نزارم اونا درس رو گوش بدن(البته اگه درس هم بخونن) بعد اگه چيزي گفتن بگم خوب شما سعي کن صداي منو نشنوي(مشابه جواب خودشون)
يا بگم که اين جزو اعتقاداتمه شما هم اعتقاداتت رو برا خودت نگه دار، تو اعتقاد ما بايد سر هر کلاس آواز خونده بشه(بازم مشابه جواب خودشون)
فريادکش
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
صابر خوان وقتي سرتو بلند مي کني دخترا رو مي بيني، يعني پشت سرشون نشستي.اگه ميخواي دخترا رو نبيني مي توني رديف جلوي کلاس بشيني. منم مثل شما تو همين دانشگاه ها درس مي خونم و تا حالا هم سعي کردم نگاهمو تا جايي که ممکنه از گناه حفظ کنم و فکر مي کنم به نسبت هم موفق بود. راستي يه سوال: وقتي سرتو بلند مي کني چي جوري رژ لب خانوما رو هم مي بيني؟؟؟
پويا
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
پوشيدن يونيفرم ميتونه خيلي مفيد باشه حد اقلش اينه که فرق داشگاه ومراکز خريد محسوس تر ميشه
بدون نام
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
لباس فرم توهين به شعور نيست مگر اين دانشجو که ما مي بينيم شعور هم دارد ؟
سعيد
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بايد جلوي حجاب بد و لباس نامناسب رو گرف,بايد ي فرقي بين محيط علم و مهموني باشه يا نه؟؟
ا-ح-ا
-
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بنام خدا
اولا اينکه در برخي کشورهاي اروپايي آمار گرفته شده و فهميدند که اگر دختر و پسر را در دانشگاه جدا کنند بازدهي درس خواندن بالا مي رود و براي هردو گروه نيز بهتر است. حتي در برخي دانشگاه هايشان اجازه آرايش غليظ رابه دانشجونمي دهندکه مثل ماهاخودشان راعروس کنند.
دوماًاينکه رفتارشمادرکلاسهايي که فقط پسرهستيدبارفتارتان درکلاسهايي که فقط دخترهستيد متفاوت است. يعني اينکه وقتي درکلاس مختلط باشيدحواستان هم بايدبه درس باشدهم به جنس مخالف.
درکل من موافق صددرصدجدايي دانشجويان دختروپسرهستم واين اصلاًبه معناي دبيرستاني ودانش آموزشدن نيست. اصلاًاينهاحرفهاي بچه گانه است،چراکه يک عده براي درس خواندن دانشگاه نمي آينداگر هم مي خواهنددرس بخوانندبودن درکنارجنس مخالف رانيزمي پسندند.
بيست
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اين بي قيدي در حجاب و ظاهر پسران و دختران از آنجائي شروع شد که صدا و سيماي ما هنرپيشه هاي سريالها را با پوشش هاي باصطلاح معرف قشري خاص متناسب با موضوع فيلم ها مطرح و معرفي کردند ماهي از سر گندد ني ز دم و متاسفانه کار بجائي رسيد که سيما و سينما خود ابداع کننده مد شده و يک منبع غير رسمي فشن لباس شد ند.
بيدار
-
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
منم باهاتون موافقم متاسفانه اگه دقت کنين توي همه ي سريالها و فيلم هاي سينمايي تموم فقيرا گداها طبقه ي پايين دست چادري يابهتر بگم باحجاب هستن ولي مرفه ها پولدارا و به اصطلاح روشنفکرا با حجاب نامناسب و به اصطلاح باکلاس ظاهرميشن بايد وزارت ارشاد و سازمان سينمايي به اين مسايل توي فيلم ها توجه کنن
دانشجوي پزشكي
-
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
دقيقا !!!!!
البته رسانه خارجيم كه ديگه رو شاخشه !!!!!!
بيست
-
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اگر
دانشجوي ما متوجه باشد که به چه منظور در دانشگاه حضور دارد بخودي خود موضوع طرح يونيفرم منتفي خواهد بود البته تميز و مرتب بودن و لباس آراسته پوشيدن از سفارشات دين مبين اسلام است ولي نه لباسي که بشکلي خاص جلب توجه کند و شما ناگهان تصور کني که وارد سالن مد شدي و يا خداي نکرده وارد يکي از سالنهاي فشن تي وي هستي بهرحال اسما دانشجو بودن وبه بهانه دانشجو بودن خود را عرضه کردن باشد که ببينيد من چه لباس شيک و يا چه تيپ جالبي دارم مناسب دانشجويان اين کشور نيست نه بلحاظ فرهنگ ايراني و نه از حيبث ديني .
خانم دکتر
-
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
من دانشجوي پزشکي هستم، يا انتخاب لباس فرم مخالفم، چون زندگي رو خيلي تکراري ميکنه براي من که فقط ميرم دانشگاه و ميام خونه!
ولي حتما بايد چارچوب خاص و صحيحي مشخص بشه و توي اجراي اون و تذکر دادن به دانشجو ها هم تبعيض نباشه!
پژوهشگر
-
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
سلام خانم محترم
پس ما کي ميخواهيم متمدن شويم خيلي از کشورهاي صنعتي امروز مثل برخي از کشورهايي اروپايي ,تمدن و پيشرفت و نظم رو از اسلام وام گرفتند و در خيلي از کشورهاي متمدن لباس مناسب در مراکزي مثل دانشگاه به اصولي پايبنده تا دانشجويان جوان تماما به علم بپردازند ولي متاسفانه يک سري دروغ در برخي از فيلم هاشون تحويل ما جهان سومي ها ميدند تا تصور شه که ما آزاديم و شما...
به نظر من لباس فرم در محيطي مثل بيمارستان آرامش بصري براي بيماران و دانشجويان خواهد داشت.
علي
-
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
ببخشيد چرا يکم بخودمون نمياييم و نمي بينيم که اسلام چه بلايي سر ما آورده؟چرا يکم آزادي رو قبول نمي کنيد؟ اگر وارد زندگي تمام ايراني ها بشيد مي بينيد که همه از مشکلات جنسي رنج مي برند. حتي مومن ترين آدم اين جامعه فقط به مسائل جنسي فکر مي کنه. اما در کشورهاي اروپايي همه بصورت مختلط به کنار دريا ميرن و هيچکس به مسائل جنسي فکر نمي کنه چرا ؟ چون مسئاله اي بنام حجام وجود نداره، که کلا ذهن انسان و درگير خودش کنه، ظاهر و باطن زن و مرد ديگه مشخصه ، وا ز نظر روانشناسي طبق نظريه فرويد موضوعي بنام سکس تو ذهن اروپاييها بعنوان يک مشکل وجود نداره.
سنگ صبور
-
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
علي آقاي عزيز،شما از کجا مطمئنيد که براي غربيها اين مسائل حل شده است؟ حل شده است که فيلمهاشون رو از اين مسايل پر ميکنند؟ کمي به آماروارقام جنايات عليه زنان دراين کشورها رجوع کنيد بعد براي هواي نفس خودتون دم از آزادي زنان بزنيد! چنين افراد کوته نظري که اسلام رو مانع و محدود کننده آزادي ميدونن نماينده همه دختران اصيل ايراني نيستند. اسلام به شما ياد داده که از يک حيوان والاتر باشيد نه اينکه فقط به مسايل جنسي فکر کنيد. شما اينو مي خواهيد که همه افراد در خيابان،محل کار و... فقط به اين مسايل فکر کنند؟پس ارزشهاي انساني چه مي شود؟ شعارهايي که همين قشر از زنان به ديد انسان باارزش نگاه شدن سر ميدهند پس چه ميشود؟
سعيده
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
جناب شما از کجا ميدوني تو ذهن مرداي اروپايي چي ميگذره؟!!
اگه مرداي اروپايي به مسائل جنسي فکر نمي کنن،چرا به هم جنس بازي افتادن؟؟!!!!
چرا ديگه جنس زن سيرشون نميکنه و رفتن سراغ هم جنس خودشون!
جواب بديد!
خدا نجات شون بده...
احمد
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
من فقط از ايشون يه پرسش دارم حالا حل شده چراآمار تجاوز در اين کشور ها در همه جا حتي پليس و کشيش ها اينقدر بالاست و راستي اينهمه سايت و فيلم و.........واسه چييه اونا که چشم و دلشون سيره حتما ميخواهند ما رو سير کنن راستي گاف مونيکا رو چي ميگي يا سناتور با نوه خردسال يا آقاي شهردار يا........خسته شدم اگه واقعا دوست داري بدوني يه نگاهي به آمار خودشو.ن کن
هادي
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
اغا شما کجا موندين فرويد اين نظريه رو براي حذف دين حدود سيصد سال پيش ارائه داد ديدن که دين حذف شدني نيست الان هم تو نگا کني مي بيني که خود غرب داره بر مي گرده که بنيان خانوده رو درس بکنه اروپا اين همه سال رفت و برگشت اما ما داريم حالا راه مي افتيم که مثل اونا بشيم ....اونا نظريه فرويد رو کنار گذاشتن ديدن که چه کلاه بزرگي سرشون رفته راه حلش به نظر من اينه که کار کنار تحصيلات باشه و اگه اين دوتا باشن بخصوص کار کار کار..... خيليا زود ازدواج مي کنن و مشکلشون حل ميشه
علي
-
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
جناب علي از کجا حل شده وقتي برا فروش فيلم هاشون بايد پر بشه از اون صحنه ها مسايل جنسي مثل اسب چموشي هست که اگر لگام بزني و محکم بگيري بيني اسب پاره ميشه اگه رهاش کني سوارشو به زمين ميزنه و نابود ميکنه
يه دانشجو
-
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
سلام؛
دختري که حجاب درستي نداره در واقع داره با فطرت خودش که پوشش و عفته مبارزه ميکنه...اونم دختر (اصيل) ايراني که تاريخ شاهده که چقدر با حيا و حجابه و به چيزي کمتر از چادر راضي نميشه...بريد تاريخ پوشش در ايران رو مطالعه کنيد،خودتون مي فهميد!
يه دختر بد حجاب،هرگر در زندگي آرامش نداره چون در طول روز کلي متلک ميشنوه....مردم کلي راجع بهش فکر بد مي کنن......
بعضي موقع ها ميگم اينا چطور جرئت مي کنن اينطوري ميان بيرون؟؟؟فقط کافيه يه بار دزديده بشن و ... نکنيد اين کارا رو......
دخترا براي خودتون ارزش قائل بشيد......
شما با بد حجابي تون اولين کسي هستين که حريم شخصي خودتون رو زير پا ميگذارين.....
با اين حساب نبايد توقع احترام از ديگران داشته باشيد.
رعنا
-
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
چطوره که همين ادما انقدر اروپادوست هستن ولي لاقل ازفرهنگ يوني فرم داشتن در مجامع عمومي وفرهنگه لباس مناسب داشتن در اين مجامع مثلا علم! تبعيت نميکنن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بدون نام
-
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
اي بابا . ديگه فايده اي نداره هر چي بگي بدتره . ازقديم گفتنند تا نباشد چوب تر ...
بدون نام
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ن ميشه كسيو مجبور كرد ن وادار مهم اينه ك فرد خودش بخاد.هركي بخاد كاريو انجام بده ن كار ب اسلام داره ن مسئولين
محمد
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
چرايکي يقه ي خودشو نميگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه ميندازن گردن ديگران.گردن جامعه.گردن مسئولين.توي هرناهنجاري فرهنگي همه ي ما مسئوليم.....
ايراني
-
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
اين افراد فکر ميکنند بي بندوباري يعني شخصيت اما نميدانند که اگر اين منطق درست بود بايد به حيوانات آفرين گفت.هر انسان عاقلي ميداند شيي قيمتي را دردسترس دزدان نميگذارند حتما درپوشش وگاو صندوق نگهداري ميکنند
حق جو
-
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
باسلام خدمت دوستان.ميخواستم در پاسخ به اوناييي که احتمالا به ماها که طرفدار حجابيم ميگن((امل))بگم امل يعني قديمي حالا قديميترين انسان ها يعني امل ترين آنها يعني همان انسان هاي اوليه که مثل شماها ((لخت))بودند حالا کي امل تره؟

لطفا با نظرات مثبتتون بانگي باشيد تا به خواب رفته ها رابيدار کنيم.انشاءالله
ف
-
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
آخه به شما چه مردم چي مي پوشن جهالت در بين شما بيداد مي کنه مگه من به شما ميگم چي مي پوشين
يه دانشجوي پزشكي
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
به نظر من يونيفرمم كه بياد همينطوره تهش .....نهايتا يه مقنعه س و يه مانتو ديگه ! خوب اونام اونو هرجوري دوس دارن - هرطوري بيشتر جلب توجه ميكنه- ميخرن فقط رنگشو با بقيه ست ميكنند !!!! مقنعه م كه .....داغونه هميشه اصال انگار نه انگار قراره باهاش موهاشونو بپوشونن نه اينكه يه جوري بزارنش بين زمين و هوا تا رنگ و مدل مو شونو نشون بدن !
.....
اين مسئله بايد ريشه يابي بشه !
kashef2124
-
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
بازم دم اين غربيها گرم که با تموم بي خدائيشون به قوانين دانشگاهيشون پايبندن!
فريادکش
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
فريادکش هستم از دانشگاه اميرکبير و با لباس فرم مخالفم.به دلايل زير: 1- لباس فرم به دليل اينکه در تعداد بالا تهيه مي شه و بايد بگونه اي باشه که همه دانشجو ها توان مالي خريدشو داشته باشن، معمولا از جنس هاي ارزون و بي کيفيت تهيه مي شه. 2- اينکه شما يک يا دو دست لباس فرم تهيه کني و هر روز سال اونو بپوشي باعث فرسودگي زود هنگام اون لباس مي شه و بعد از 6 ماه، 5 ثانيه هم نمي شه ظاهر دانشجو هاي اون دانشگاه رو تحمل کرد.
3- دانشجو مثل دانش آموز نيست که برنامه اصلي زندگيش رفت و آمد به مدرسه تو ساعت هاي يکسان و مشخص باشه. دانشجو ممکنه چند جا کارکنه، چند جاي مختلف کلاس بره، زمان بندي کلاساش متفاوت باشه و . . . همه اين ها پوشيدن لباس فرم رو مشکل مي کنه. تصور کنيد روزي که سر کار هستم و قرار نيست دانشگاه برم
فريادکش
-
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
ادامه نظر قبليم: و کاري پيش بياد که بخوام به دانشگاه مراجعه کنم. اونقت بايد برم خونه لباس عوض کنم، عاقلانست؟؟
4- به نظر من دانشجو و دانش آموز تو محيط آموزشي بايد لباسي بپوشه که توش احساس راحتي کنه تا بتونه فارغ از هر دغدغه اي به فعاليت علميش بپردازه. دانشگاه نه تنها خانه دوم من بلکه خانه اول من هست اين روز ها.

5- به نظر من بالاي نود درصد کساني که تو دانشگاه ما درس مي خونن لباس هايي در شان دانشگاه به تن مي کنن. روا نيست به خاطر 5 درصد هنجار شکن يک نوع لباس خاص که ممکنه مورد پسند خيلي ها هم نباشه به همه دانشجو ها تحميل بشه.

6- اينکه به دانشجو گفته بشه فقط حق داري همين لباس رو تو محيط دانشگاه بپوشي به اين معني هست که تو قدرت تشخيص اينکه چه لباسي مناسب فضاي دانشگاه هست رو نداري و اين در شان دا
فريادکش
-
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
ادامه نظرم: يک کشور اسلامي و جووناش نيست
به علاوه من فکر مي کنم اين توجيهي که در اروپا لباس فرم هست و اينجا هم بايد باشه درست نيست. به دليل اينکه دانشگاه هاي ما از هيچ نظر از جمله سطح آموزش، امکانات رفاهي و ورزشي، فضا هاي آموزشي، امکانات آزمايشگاهي و . . و با دانشگاه هاي اونا قابل قياس نيست. اگر اينجوري باشه که هر کار اونا کردن ما هم انجام بديم، خيلي چيزا اينجا بايد آزاد بشه و تغيير کنه . . .
نهال
-
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
من دانشجوي دانشگاه علمي کاربردي کرجم توي اين دانشگاه همه با هم خواهر و برادرن داداشامون که با بلوز تنگ آستين کوتاه که چه عرض کنم بي آستين ميان و هميشه داوطلب روشن کرد ويدئو پروژکتور هستن با اون لباساي کوتاهشون ديگه خودتون تصور کنيد با چه منظره اي مواجه ميشيد خانوما هم که لاک ميزننو تونيک مي پوشن اون وسط چهار پنجتاهم چادري هستم خلاصه همگي تشکيل جامعه دانشگاهي داديم ديگه
مهدي ياوران
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
در کل مساله پوشش و حجاب صرف نظر از مرز کشيدن و حدود مشخص کردن براي خود فرد امري است که نبودش باعث مفسده مي شود به همين خاطر ما ابتدا نبايد به جنبه فردي مسال حجاب فکر کنيم و اين به اين معنا نيست که اصلا به اين جنبه فکر نکنيم،ما بايد به جنبه عمومي حجاب و پوشش توجه خاصي کنيم چون اکثر مفاسد جامعه رو به خود اختصاص مي دهد از اين رو بايد نظرات شخصي مان را در مورد حجاب کنار بگذاريم،چون اگر کنار گذاشته نشود يکي مي خواهد ديگري نمي خواهد که باشد،ليکن جنبه عمومي نبودش باعث رواج فساد ميشود.پس مي توان به همه پذيرفت و همه هم مي پذيرند که نبود حجاب در سطح عمومي باعث فساد مي شود بنابراين اگر از اين بعد به ماجرا نگاه کنيم همه مساله حجاب را مي پذيرند و مي کوشند تا در راستاي کاهش فساد جامعه حجاب امري لازم گردد.
کوروش
-
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
چرا فقط ميگين دخترا پسرا که بد ترن اصلا دخترا به خاطر پسرا ارايش ميکنن پسرا به اين دخترا اهميت ندن همه چي درست ميشه
هادي
-
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
درسته که از نظر ظاهر هر پسر و دختري بايد لباس مناسب بپوشه اما باطن مهمتره اگه دانشجو بتونه هم درس بخونه و هم کار بکنه ديگه فکرش منحرف نميشه اونايي هم که ميگن درس با کار کردن جور در نمياد خداييش ببينن تو يه هفته چقد وقت آزاد دارن که به بطالت مي گذره جامعه هم اين شرايط رو ايجاد بکنه بهترين سالهاي عمرمون بي خودي هدر ميره
علي
-
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
دقت کردين که اکثر افراد بدشون از اين رفتارا مياد پس اينا کين که توي دانشگاه هستن نکنه از مريخ اومدنه فيلسوفي ميگه اکه هر کس خودشو اصلاح کنه يک جاني از جامعه کم ميشه
پلاك يا زهرا (س)
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
ميدونيد چرا طلا و مرواريد با ارزشه ،نه به خاطر جنسش ، به خاطر در دسترس نبودنش،خواهرم حجاب برايت مثل صدفي است كه از مرواريد محافظت ميكند.
؟
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
بياين دانشکده هنرهاي زيباي ما، سالن مد که هيچ، چيزا و جاهاي ديگه هم براتون تداعي ميشه!!!
حکيم عمر خيام
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دل مبند بر دختران بلهوس لنگ حمام اند هر که بست و بس
زهرا
United States of America
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
یکروز ی خارجی میاد از ی ایرانی می پرسه زن های شما انقدر بی جنبه هستن ک ب مرد ها دست نمی دن چون تحریک می شن ایرانیه برمی گرده می گه چرا ملکه ی شماب همه ی مردا دست نمی ده خارجیه عصبانی می شه برمی گرده ب ایرانی میگه اون ملکس می فهمی ایرانیه می گه خوب تمام زن های کشور من ملکه هستن .خوب اینو نوشتم برای همه مخصوصا دختر خانم ها ک با ید چه طور ملکه شدن خودشونو ب مرد ها نشون بدن
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار