به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، سخنان اخیر دستیار ویژه رییس جمهور محترم درباره جایگاه علامت شیروخورشید در پرچم، آنچنان سبب بهتزدگی افکار عمومی شد که دیگر جنیههای مذموم سخنان وی، مورد توجه قرار نگرفت.
یونسی در همان روزی که به جمع هموطنان کلیمی(یهودی) در شیراز رفته بود، علاوه بر ارایه تلویحی پیشنهاد تغییر هلال احمر به شیرو خورشید سرخ، ضمن بیان کلماتی عجیب، آخوندها و خاخامها (بهعنوان نماد علمای مسلمان و یهودی) را عامل ایجاد درگیری میان یهودیان و مسلمانان عنوان کرد.
از جملاتی که یونسی در شیراز بر زبان آورد، اینگونه برداشت میشد که احتمالاً کل غائله رژیم اشغالگر قدس و کشتار صدها هزار مسلمان و آوارگی میلیونها تن دیگر، بهسبب زیادهخواهی صهیونیستها و سوءاستفاده از تعالیم یهودی و حاصل دستکاری در قوانین این دین نیست!
جالبتر اینکه طی این سخنان، باید قبول کرد که علمای اسلام هم در جریان بروز جنایات یک قرن گذشته رژیم صهیونیستی، شریک جرم بودهاند!!!
تحرکات تازه صهیونیستها، قابل توجه جناب دستیار
در شرایط کنونی فرهنگ و رسانه جهان، حضور صهیونیستها در حوزه فیلم و سینما چنان مشهود و عیان است که کمتر کسی میتواند فعالیتهای عیان آنها را کتمان کند. (البته جز معدود کسانی که طی سخنان مشکوک خود، تلویحاً علمای مسلمان را شریک جرم صهیونیستها میخوانند!)
آنچه مسلم است، کینه صهیونیستها نسبت به مسلمانان خصوصاً شیعیان سبب شده است تا ایران بهسبب برخورداری از بیشترین درصد جمعیت مسلمان و شیعه، همواره مورد غضب حامیان اشغالگران قدس باشد.
سیری کوتاه در فیلمهای هالیوودی خصوصاً آثار تاریخی در سالهای پس از وقوع جنگ جهانی دوم نشان میدهد که فرهنگ ایران حتی «ایران باستان» یا منکوب شده است یا مکتوم!
این رفتار تا سالهای اخیر نیز ادامه داشته است و به تولید فیلمهای شبهکارتونی و مضحکی همچون «300» انجامیده است.
وقتی صهیونیستها متحول میشوند!
رسانههای صهیونیست اخیرا اخباری منتشر کردهاند که هم جای تعجی دارد و هم نیازمند دقت است. در یکی از این خبرها آمده است:
« در اواخر ماه جاری میلادی، تولید فیلمی تحت عنوان «بابا جون» در سرزمینهای اشغالی از سوی صهیونیستها آغاز میشود که نخستین فیلم فارسیزبان از این دست است. فیلم مذکور خواهد کوشید تا با داستان خود به مخاطبانش اینگونه القاء کند که یهودیان مهاجرت کرده به سرزمینهای اشغالی با شادی و دور از مرارتهای معمول زندگی در حال سپری کردن عمر خود هستند و البته به فرهنگ ایرانی خود نیز وفادار ماندهاند.»
بهراستی دلیل اصلی ساخت چنین فیلمی چیست؟
چرا صهیونیستها به یکباره متحول شده و هوادار فرهنگ ایرانزمین شدهاند؟
برای پاسخ به سئوال فوق نیاز به بررسی عمیق و همهجانبه رفتارهای صهیونیستهاست؛ از اینرو برای جلوگیری از طولانی شدن کلام، به اختصار دلایل اصلی تغییر استراتژی فرهنگی رژیم صهیونیستی در حوزه فرهنگ را میتوان به موارد زیر خلاصه کرد:
1) عمق انزجار ایرانیان نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی بهسبب جنایات مرتکب شده طی نزدیک به یک قرن تا آنجاست حتی فیلمهای هالیوودی و شبکههای متعدد فارسیزبان خارجی نتوانستهاند از شدت آن بکاهند.
2) رژیم صهیونیستی به سبب همکاری با فتنه گران در جریان فتنه88، بیش از گذشته مورد غضب ایرانیان واقع شده است و حتی فتنهگران نیز دستکم در ظاهر مجبور شدهاند تا خود را مبرا از این حکومت غاصب معرفی کنند و بههر شکل ممکن از آن برائت بجویند.
3) حضور فعالانه جوانان انقلابی در عرصه فیلمسازی و ساخت برنامه های تصویری سبب شده است تا نیروهای وابسته به صهیوینسم، همچون گذشته در این عرصه، نتوانند به عرض اندام ادامه دهند.
4) کاهش تمایل یهودیان برای مهاجرت به سرزمینهای اشغالی و قرار گرفتن تحت قیمومیت رژیم جعلی صهیونیستی، همچنان ادامه دارد و یهودیان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
با توجه موارد ذکر شده، طبیعیست که صهیوینستها ناگزیر هستند تا خود بهصورت مستقیم وارد میدان شوند تا مانند عرصه سیاست و اقتصاد، در عرصه فیلمسازی نیز حقایق را دقیقاَ آنطور که خود میپسندند ارایه کنند.
از اکنون میتوان حدس زد که فیلمهای ساخته شده از سوی صهیونیستها که بدون هیچ پوششی، داغ ننگ صهیونیستی بودن را بر پیشانی دارد، قرار است هم یهویان ایرانی را به مهاجرت از کشورمان بهسوی سرزمینهای اشغالی ترغیب کند، هم پادگانی اداره شدن سرزمینهای اشغالی را کتمان کند، هم عمق شکتار فلسطینیان از سوی صهیونیستها را رد کند، هم لطافت طبع و هنرمند بودن قاتلان مسلمانان را اثبات کند و هم قرار است عدم دخالت رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمندان هستهای را نادیده بگیرد!
آنچه مسلم است رژیم صهیونیستی میداند که در آینده نهچندان دور، فضای سینمای کشور بهدست نیروهای مخلص انقلاب خواهد افتاد و از این رهگذر دیگر فستیوالها و جشنوارههای مضحک غربی نیز نمیتواند موجبات دخالت(غیرمستقیم) آنها و ایادیشان را در فرهنگ کشورمان فراهم آورد.
ساخت فیلمهایی مانند «باباجون» قطعاً در پاسخ به شاهکارهایی همچون «شکارچی شنبه» و «بازمانده» انجام میشود. دقیقاً به همین دلیل است که جامعه هنری کشور خصوصاً هنرمندان متعهد، مسلمان و انقلابی موظف هستند تا برای دفاع از شاهکارهای سینمای داخلی و خنثی کردن فعالیت دشمنان، آثار دیگری را در افشای ماهیت پلید صهیونیسم بینالملل تولید و عرضه کنند.
ای کاش جناب دستیار اقدام به شفافسازی کنند
در یک نتیجهگیری عادی و نهچندان دور از ذهن، میتوان اقدامات صهیونیسم بینالملل برای تلطیف چهره خشن خود را، همراستا با فعالیت کسانی دانست که میکوشند چهره اسلام را خشن جلوه دهند.
اگر قرار باشد نزدیکان رییسجمهوری و فعالان سیاسی نزدیک به دولت، مراقب اظهارات خود نباشند و عواقب سخنانشان را نادیده بگیرند، قطعاَ هزینههای بسیاری بر کشور تحمیل خواهد شد؛ هزینههایی که علاوه بر ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز خواهد بود.
در پایان باید این سئوال را با صدای بلند پرسید و با خط خوانا و البته درشت نوشت، که چه لزومی دارد کسی با مختصات آقای یونسی، در جایگاه دستیاری و یا مشاوره با عالیترین مقام اجرایی کشور قرار بگیرد؟ آیا بهتر نیست دولت یازدهم در جهت تحقق واقعی شعارهای «تدبیر»، «امید» و «اعتدال»، افراد شایستهای را در مناصب مهم بگمارد؟
منبع: فرهنگ نیوز