به گزارش «خبرگزاری دانشجو» به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: این محل یکی از دروازه¬های پر تراکم ورودی پایتخت محسوب می¬شود که تبدیل آن به تقاطع غیر هم¬سطح، علاوه بر کاهش اتلاف وقت شهروندان باعث افزایش ایمنی و آرامش آن¬ها نیز می¬گردد.
وی با اعلام این که ایمن¬سازی ترافیک از جمله اقدامات محوری مدیریت شهری است که در سال جاری با جدیت دنبال خواهد شد، تأکید کرد: به این منظور برنامه¬های متعدی در دست اجراست از جمله این که نسبت به ساماندهی دوربرگردان-های نا ایمن که جان شهروندان را به خطر می¬اندازند، اقدام خواهد شد.
فعالیت سه شیفته مهندسان و کارگران در تونل های مترو
معاون شهردار تهران با اشاره به این که برنامه¬های پیش¬بینی شده برای حل مشکل ترافیک تهران بسیار گسترده هستند، اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی شبکه معابر که با هدف ایمن¬سازی و روان¬سازی ترافیک صورت می¬گیرد، تمام توان مدیریت شهری معطوف به گسترش حمل و نقل عمومی است و حداکثر امکانات و ظرفیت خود را به این منظور به کار می¬گیریم.
مهندس تشکری هاشمی با بیان این که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بزرگراه¬های واقع در حوزه استحفاظی شهر تهران هیچ تقاطع چراغ¬داری نداشته باشیم، تصریح کرد: احداث و توسعه معابر برای مدیریت شهری یک اصل نیست، بلکه این موضوع از منظر امکانی جهت رفت و آمد ایمن¬تر و روان¬تر مردم و نیز زیرساختی به منظور گسترش حمل و نقل عمومی است که مورد توجه قرار دارد.
وی در پایان با تأکید بر این که شهروندان از نزدیک شاهد ساخت و سازهایی که در سطح شهر انجام می¬شود هستند، خاطرنشان کرد: البته سازندگی اصلی را در اعماق زمین¬های تهران که فعالیت شبانه¬روزی صدها مهندس و هزاران کارگر در سه شیفت کاری و بدون وقفه در جهت حفر تونل¬ها و ساخت ایستگاه¬های مترو جریان دارد و مردم آن را نمی¬بینند و کمتر از آن اطلاع دارند، شاهد هستیم.