به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، محمدرضا اسکندری، معاون بخش پشتیبانی شرکت آسان پرداخت در نشست خبری با اهالی رسانه که امروز در نمایشگاه کتاب برگزار شد، با بیان اینکه امسال با توجه به تجربه سال گذشته حرکت خوبی در زمینه دستگاه های پز داشتیم، گفت: دستگاه ها در روز اول نمایشگاه همان زمان که غرفه داران، غرفه هایشان را باز کردند، دستگاه ها در غرفه ها نصب شده بود و از این حیث رضایت خوبی را از سوی غرفه داران داشتیم.
معاون بخش پشتیبانی شرکت آسان پرداخت با بیان اینکه امسال 150 نفر پشتیبان – کارشناس هر دو ساعت یکبار به دستگاه ها مراجعه و کارکردهای آنها را چک می کنند، اظهار داشت: در بحث زیرساخت ها هم امسال ما بسترسازی لازم را فراهم آوردیم و تا به این لحظه قطعی کامل در دستگاه های کارتخوان نمایشگاه اتفاق نیفتاده است.
وی افزود: امسال محدودیتی در تعداد دستگاه های کارتخوان نداشتیم و همین مسئله باعث شد تا 12 درصد افزایش تعداد کارتخوان هایمان باشد.
اسکندری با بیان اینکه نسبت به زمان مشابه سال گذشته در 7 روزی که از نمایشگاه گذشته است، 12 درصد رشد در تعداد تراکنش و 50 درصد رشد در میزان مبلغ فروش داشته ایم، افزود: عمدتا محل جانمایی کارتخوان ها در ایران به صورتی است که مغازه داران خودشان کارت را می کشند اما ما در نمایشگاه سعی کردیم از طریق آموزش های شفاهی و همچنین بروشورهایی به فرهنگ سازی این موضوع بپردازیم.
معاون بخش پشتیبانی شرکت آسان پرداخت تصریح کرد: تراکنش بخش دانشگاهی بالاترین حجم تراکنش بوده است و امسال سعی کردیم علاوه بر فضای خود نمایشگاه فضاهای اغذیه فروشی ها و همچنین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی را نیز پوشش دهیم.