به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به سیاست این بانک مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین و کاهش مراجعات به شعب، تنها 6 درصد اسناد در مرداد ماه به صورت دستی صادر شده و 94 درصد مابقی مکانیزه بوده است.
بر اساس این گزارش، افزایش صدور اسناد مکانیزه در بانک سینا حاکی از استقبال هموطنان از تنوع خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک است. بانک سینا در حال حاضر متنوعترین خدمات بانکی را از بستر فناوری های نوین به هموطنان ارائه می کند که از آن جمله می توان به کارپوشه حقوقی، همراه بانک، همبانک و سیناسل (#727*)، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.