حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، درباره تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی با بیان اینکه پیشرفت فناوری موجب توانمند ساختن بازاریابی سنتی شده است افزود : این پیشرفت در بازاریابی باعث کاهش هزینه پردازش اطلاعات و صرف زمان کمتر برای ارتباط با مشتری شده است.
وی استفاده مدیران صنایع از ابزار مدرن فناوری اطلاعات در ارتباط با مشتری را تحول چشمگیر در بازاریابی نوین دانست و اظهار داشت : فناوری اطلاعات در بازاریابی توانسته تاثیر بسزایی در مدیریت ارتباط با مشتری و کارایی کسب و کار ها از لحاظ هزینه و زمان داشته باشد.
به گفته وی پیشرفت فناوری و اطلاعات در بازاریابی باعث افزایش قدرت رقابتی در بنگاه های تولیدی شده ضمن اینکه افزایش سرعت اطلاع رسانی ، کیفیت تولید و توسعه بازار را به همراه خواهد داشت.