به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ غزاله ذوالفقاری، دبیر این اجلاس اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور و نیل به خودکفایی بدست خدمتگذاران و تلاشگران عرصه تولید و خدمات در نظر داریم با حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای پژوهشی و با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران بر جسته کشور، بزرگترین گردهمایی مدیران صنعت و تجارت ایران را با عنوان پنجمین اجلاس رضایتمندی مشتری با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی برگزار کنیم.
وی هدف از برگزاری این اجلاس را معرفی و قدردانی از پیشگامان این حوزه دانست و تصریح کرد: از اهداف برگزاری این اجلاس ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری است.
غزاله ذوالفقاری، ادامه داد: پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حمایت و همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، وزارت صنعت معدن و تجارت، فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی توسط گروه بین الملل پیشگامان صنعت، 12 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.