به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد سرشار مدیر شبکه کودک و نوجوان با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از محصولات عرضه شده بازدید نمود.
وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کارنامه فعالان فرهنگی و اقتصادی در حوزه نوشتافزار مسیر رو به رشدی داشته افزود: آهسته آهسته شخصیتهای روی جلد دفاتر بیشتر شده و الان خانوادهای نیست که ادعا کند برای سلایق مختلف محصول متنوع وجود ندارد.
دکتر سرشار ورود به عرصه تولید کیف، جامدادی، لیوان و دیگر محصولات را مثبت ارزیابی نمود و ادامه داد: آرام آرام داریم به یک بسته کامل دست پیدا میکنیم و با توجه به بازار مصرف بسیار بزرگی که در ایران وجود دارد، شناسایی درستی از این فرصت صورت گرفته و امیدواریم نوشتافزار ایرانی اسلامی جای خود را در بازار به خوبی پیدا کند.
وی با تأکید بر اینکه در مسیر مدیریت ادراک مخاطب فقط تولید پیام مهم نیست گفت: رساندن پیام به مخاطب و تعمیق و ایجاد ماندگاری و توسعه آن نیز مهم به شمار میرود و رسانههای همگانی بخشی از این مدیریت را بر عهده دارند و ابزار آن میباشند.
مدیر شبکه کودک و نوجوان با ابراز امیدواری از اشباع محصولات قهرمانهای ایرانی در فروشگاههای سراسر کشور افزود: انشاءالله با همت جوانان و پیشکسوتان این عرصه بتوانیم سال به سال در جهاد فرهنگی که در این عرصه انجام میشود موفقتر شویم و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهیم.
وی رکود اقتصادی را در فعالیتهای تولیدکنندگان تاثیرگذار دانست و ادامه داد: رکود اقتصادی موجب شده توان خرید مردم کاهش یافته و موجب شده تولید بهکندی پیش رود و امیدواریم با گشایش اقتصادی، خانوادهها بتوانند بر اساس علایق خود خرید بیشتری انجام دهند.
دکتر سرشار قشر مستضعف را حامیان اصلی انقلاب اسلامی و جهتگیری فرهنگی دانست و افزود: قهرمانهای ایرانی در قشر مستضعف و محروم جامعه محبوبیت بیشتری دارد.
وی وظیفه رسانههای تصویری را شخصیتسازی بهوسیله تولید مجموعههایی با مدت بالای 500 دقیقه و قصههای قوی و مناسب دانست و ابراز داشت: علاوه بر قهرمان سازی، رسانههای تصویری و همگانی وظیفه حمایت و پشتیبانی از محصولات جانبی را نیز برعهده دارد و باید با شیوههای مختلف محصولات را به مخاطب معرفی نماید.
مدیر شبکه کودک و نوجوان با بیان اینکه باید دائما به خانوادههای ایرانی، قهرمانهای کشورمان را یادآوری کنیم افزود: با چاپ تصاویر شخصیتهای ایرانی روی محصولات مختلف باید به خانوادهها یادآور شد که با خرید محصولات ایرانی آینده بهتری برای بچهها رقم میخورد.
وی با تأکید بر اینکه هر کودکی در مسیر زندگی قهرمان خاصی دارد ادامه داد: ایران در طول تاریخ قهرمانهای بسیار بزرگی را تقدیم کرده و هرکدام در رشتههای مختلفی فعال بودهاند و امیدوارم بچهها بتوانند قهرمان خود را از بین اینها انتخاب نمایند.
گفتنی است چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از دوم تا دوازدهم شهریورماه همه روزه از ساعت 10 تا 22 پذیرای خانوادهها میباشد.