به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ روزنامه خراسان به نقل از «سینما دیلی» افزوده است: در حالی که سعید سالارزهی (مالک جناب خان) از دغدغههای فرهنگیاش برای این عروسک گفته و از تبدیلشدن این عروسک به شخصیت متملق ابراز نگرانی کرده بود تا آنجا که به اختلاف و حذف این شخصیت از تلویزیون انجامید، حالا خودش نخستین استفادهاش از این عروسک پس از جدایی از خندوانه را به تبلیغات اتوبوسی اختصاص داده که این تبلیغات برای یک محصول تجاری و قرعهکشیهای این محصول است.
بعید است شرکت مذکور بهطور خودسر از عروسک «جناب خان» استفاده کرده باشد گفته میشود مالک جناب خان این عروسک را با رقمی نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار این شرکت قرار داده است.
همچنین گفته میشود وضعیت فیلم سینمایی «جناب خان »با جدایی محمد بحرانی از این عروسک در بنبست قرارگرفته و سعید سالارزهی که قصد استفاده از یک صدای جدید را برای جناب خان داشته است با مخالفت حامیان فیلم مواجه و آنها در شرایط فعلی از سرمایهگذاری روی فیلم «جناب خان» منصرف شدهاند.