به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ ستاد مرکزی هماهنگی خدماتسفر، در اطلاعیه ای آورد: «از دستگاههای عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدماتسفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست میشود بر نحوه خدماترسانی کلیه پایانههای زمینی، ریلی، و هوایی، شرکتهای حملونقل، اماکن خدمات اقامتی و بینراهی و پایگاههای امدادی نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز میگردند فراهم شود.
آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر مطلوب ارزیابی شده و لازم است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را با قوت فعلی حفظ و استمرار یابد.
با توجه به وضعیت آبوهوایی، تمرکز و تردد پرحجم مسافران در برخی شهرها و مقاصد رایج گردشگری و نظر به وجود جاذبههای دیدنی در سراسر میهن اسلامی، توصیه میشود برنامهریزی و اطلاعرسانی لازم در خصوص معرفی مناطق کمتر دیده شده و توزیع منطقی سفر در سراسر کشور مدنظر قرار گیرد.
ضمن بررسی شکایات و انتقادات واصله در خصوص نحوه عملکرد تأسیسات و مؤسسات گردشگری برنامهریزی لازم برای رفع نواقص و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در دستور کار قرار گیرد.
همچنین شماره 09629 به عنوان سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات در خدمت مسافران است.