نیسان ماکسیما، کلاسیک خوش اشتهایی که از سال ۸۰ تا ۹۱ مهمان پارس خودرو بود، حالا در بازار آزاد، بازه قیمتی گستردهای را به خود اختصاص داده است.
گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_خبرگزاری دانشجو؛ پس از توقف تولید نیسان ماکسیما از سوی پارس خودرو، طرفداران این سدان ژاپنی همچنان از محبوبیت ماکسیما سخن به میان میآورند و از آن دفاع میکنند. ماکسیما در دو تیپ دندهای (پنج دنده دستی) و اتومات (با گیربکس چهار دنده) و موتور مشترک ۳ لیتری ۶ سیلندر در ایران عرضه شد تا کماکان نشان دهد دست و پا بسته نیست و ۲۰۰ اسب بخار نهفته در قلب تپندهاش را برای رقبا به رخ بکشد.
نیسان ماکسیما، کلاسیک خوش اشتهایی که از سال ۸۰ تا ۹۱ مهمان پارس خودرو بود، حالا در بازار آزاد، بازه قیمتی گستردهای را به خود اختصاص داده است. برای خودروهایی که تولیدشان متوقف شده نمیتوان قیمت مشخص و دقیقی متصور شد؛ با این وجود جدول زیر مروری بر قیمتهای اعلامی مالکان برای فروش ژاپنی سالخورده و اتو کشیده است. همگی خودروها بدون رنگ شدگی و در سه روز اخیر برای فروش عرضه شدهاند.
الان فقط کمری اونم هیبرید هیولاست