رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان از افزایش 17 درصدی عقد قرارداد مرکز طب کار در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان بیان داشت: ارتقای زیرساختها و کیفیت خدمات مرکز خدمات تخصصی طب کار جهاددانشگاهی همدان موجب رضایتمندی مراجعان و افزایش حجم قراردادها و تعداد مراجعان شده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون مرکز طب کار جهاددانشگاهی همدان موفق به عقد 61 قرارداد با سازمانها، شرکتها و کارخانجات از جمله شرکت سحر، بتن بریس، شرکت توزیع برق استان همدان و غیره شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی همدان با اشاره به انجام معاینات شغلی برای 3 هزار و 631 نفر در قالب قراردادهای منعقد شده، بیان کرد: خدمات ارایه شده توسط مرکز طب کار در برگیرنده معاینات سلامت شغلی در حوزه رانندگان بخش حمل و نقل عمومی و بیمه شدگان بدو استخدام است.
اسدی ادامه داد: تعداد مراجعات مرکز در بخش رانندگان از ابتدای سال جاری تا کنون 5 هزار و 071 نفر بوده و در بخش بیمه شدگان هزار و 402 نفر و معاینات متفرقه 406 نفر است.
وی گفت: از ابتدای امسال اقدامات ساختاری اعم از افزایش فضای فیزیکی و متمرکز کردن فعالیت های مرکز در یک ساختمان و حرکت به سمت استانداردهای فضای فیزیکی، تبدیل مجوز فعالیت از نوبت عصر به مجوز فعالیت در نوبت صبح و عصر، تجهیز مرکز به سامانه پیامکی خدمات مراجعان، افزایش کیفیت اطلاع رسانی به مراجعان، خرید و نوسازی تجهیزات و افزایش امکانات رفاهی در مرکز، بازنگری در چارت نیروی تخصصی مرکزموجب افزایش سطح رضایت مندی مراجعان و حجم قراردادهای مرکز شده است.
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان تصریح کرد: یکی از دلایل ارتقای سطح کمی و کیفی مرکز خدمات تخصصی طب کار جهاددانشگاهی واحد همدان استفاده از نیروی متخصص طب کار بود، که در همین راستا با رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی همدان موفق شدیم خدمات این مجموعه را از مطب به مرکز خدمات تخصصی طب کار ارتقا دهیم.