مولتی مدیای اعلام شده در فاکتور خریداران پارس خودرو تحویل داده نشد.
چند نفر از مخاطبان ما مطلبی فرستادن مبنی بر اینکه قرار بوده اونهایی که فروردین ثبت نام کردند مولتی مدیای رایگان بگیرند، اما الان شرکت به آنان گفته که منتفی شده و این مولتی مدیا را برای اول فروردین فقط تحویل می دهند.
بعد از پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو،روابط عمومی محترم سایپا در پاسخ به ما گفت:
با سلام و احترام. عطف به خبر منتشر شده در آن خبرگزاری با کد خبر ۶۹۸۰۴۶ و ضمن تشکر از همکاریهای انجام شده، خواهشمند است جوابیه گروه خودرو سازی سایپا در همان صفحه و ستون درج گردد.
درپاسخ به تماسهای تلفنی خبرنگار محترم آن رسانه اعلام شده است که آگهی مد نظر مربوط به فروش شرکت پارس خودرو در بهمن ۹۵ میباشد و همانگونه که در آگهی آمده تعداد این خودروها محدود بوده و پارس خودرو به کلیه تعهدات خود در خصوص این آگهی عمل نموده است.
مشتری که مشخصات آن در خبر آمده در فروردین ماه ۱۳۹۷ با تاریخ تحویل تیرماه ثبت نام نموده و در پیگیریهای انجام شده هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته است و مشخص نیست با چه انگیزهای نسبت به ارسال برگه خرید خود به آن خبرگزاری وزین و استناد به آگهی بهمن ۹۵ نموده است.
شایان ذکر است در روزهای گذشته و پس از تماس خبرنگار محترم آن رسانه، با مشتری تماس حاصل و توضیحات لازم در این خصوص با ایشان داده شد.
اداره ارتباط با رسانه و نشراطلاعات گروه خودرو سازی سایپا
به نظر من باید این پرو بودن خودروسازی ها رو یه جایی تموم کرد
شاید اقدام انقلابی لازم باشه
که این طوری با پرویی تمام جواب ندن
و حداقل اشتباهاتشون رو قبول کنن
متاسفانه این جور جاخالی دادن ها در کشور ما به دلیل عدم پیگیری سریع و صریح به یک رویه تبدیل شده و اولین اقدام انکار قضیه هست.
به نظرم یک اره ساده برای این قضیه وجود داره و اون این که در شبکه های اجتماعی یک فرآخوان گذاشته بشه تا افرادی که این ماجرا براشون پیش اومده جمع بشن. این طوری میشه یک کار حقوقی خوب در جهت شفاف سازی و مبارزه با فساد انجام بشه.
سلام
سایپا جان بهتر بود توجیه بهتری برای کارت پیدا میکردی، حتی اگر آگهی برای بهمن ۹۵ باشه، باید آپشنهایی که توی آگهی هست رو پشتیبانی کنی. چطور این پولها از گلوتون پایین میره؟
با عرض سلام
ظاهرا حرف مسئولین سایپا با هم تناقض دارد چرا که به مشتری گفتند برای ثبت نام کنندگان اول فروردین بوده است اما به خبرگزاری دانشجو گفتند مربوط به بهمن ماه بوده است.
برای یکی از دوستان خودم هم این اتفاق افتاده و قرار بود تیر ماه امسال تحویل بدن که هنوز ندادند و بحث در مورد سیستم مولتی مدیا هم داره که زمان ثبت نام گفتن ولی الان زیر بار نمیرن، واقعا شرم آوره که علی رغم عذر خواهی نکردن، دروغ شاخداری هم میگن که این واسه سال 95 است.
سلام
بنده در 28 فرودین 97 برای یکدستگاه پارس تندر 90 تحویل در تیرماه 97 از گروه خودرو سازی سایپا (پارس خودرو ) ثبت نام کردم ، 16 تیرماه 97 تکمیل وجه با تحویل 30 روزه نموده ام ، و لیکن 72 روزه گذشته ومتاسفانه کسی از جمله امور فروش و مشتریان سایپا ، امور فروش و مشتریان پارس خودرو و نمایندگی سایپا پاسخگو نیست و در مراجعه کمبود قطعه بهانه نموده و لیکن در بازار آزاد مشاهده شرکت واسط خودرو ساز مارس تندر بصورت کارتکسی به هر تعداد با دو برابر قیمت کارخانه در دسترس میباشد ، اگر کمبود قطعه است چرا برای بازار کارتکسی شرکت های واسط خودرو ساز نیست ؟!!!
ثاتیا" در بخش تولید و تجارت و بازرگانی خودرو بصورت یک پکیچ کامل است مثلا" یکدستگاه خودرو 100 یا 200 قطعه را شامل میشود مگر در اصول و مبانی مدیریت منابع و تولیدی و تجارت 98 یا 198 قطعه وارد و دو قطعه وارد نکنید و سرمایه و منابع خود راکد و بلوکه کنی
به خاطر دو قطعه این با هیچ اصول و مبانی مدیریت و تجارت و بازرگانی سازگار نیست ؟!!
این یک ترفند است که خودرو ساز در جهت ایجاد حاشیه در بازار آزاد جهت کسب منافع نا مشروع و افزایش قیمت خودرو را دنبال میکند .
این گونه بیان کسری قطعه برای انحراف افکار عمومی و توهین به شعور آدمها ست
سردبیر محترم
بنده چند ساعت پیش بعنوان یکی از مشتریان گروه سایپا ، مطلبی فرستادم در ارتباط با نحوه عملکرد گروه سایپا در عدم ایفای تعهد در تحویل پارس تندر 90
به تکمیل کنندگان وجه خودرو علیرغم گذشت بیش از 72 روز از تکمیل وجه ( 16 تیر 97 ) ولی متاسفانه رسانه شما گزینشی مطلب را انتخاب مینماید و آن را نشر نداده است ،در صورتیکه هیج توهینی به خودرو ساز در متن ارسالی نبوده و واقعیت اقتصادی و نحوه عملکرد خودرو ساز و درجهت روشنگری واقعیت بیان کردم، که این اقدام هم از وظایف آن رسانه محترم در خصوص انعکاس مشکلات به حق مردم میباشد که اینگونه مطلب به افکار عمومی و مسئولین رسیده و ضمن ورود ارباب رسانه به موضوع ونحوه عملکرد سایپا نتیجتا" موجبات اصلاح امور و پاسخگویی مناسب را از سوی مسئولین سایپا فراهم کند
بعبارتی دیگر انعکاس این واقعیت ها نفع عمومی جامعه را بدنبال خواهد داشت. با توجه به رسالت این سایت نباید تردید کرد و آنرا انعکاس نداد
شاید اقدام انقلابی لازم باشه
که این طوری با پرویی تمام جواب ندن
و حداقل اشتباهاتشون رو قبول کنن
خاک بر سر یه همچین مسئولینی که تولید داخلی ما دست اوناست
به نظرم یک اره ساده برای این قضیه وجود داره و اون این که در شبکه های اجتماعی یک فرآخوان گذاشته بشه تا افرادی که این ماجرا براشون پیش اومده جمع بشن. این طوری میشه یک کار حقوقی خوب در جهت شفاف سازی و مبارزه با فساد انجام بشه.
سایپا جان بهتر بود توجیه بهتری برای کارت پیدا میکردی، حتی اگر آگهی برای بهمن ۹۵ باشه، باید آپشنهایی که توی آگهی هست رو پشتیبانی کنی. چطور این پولها از گلوتون پایین میره؟
ظاهرا حرف مسئولین سایپا با هم تناقض دارد چرا که به مشتری گفتند برای ثبت نام کنندگان اول فروردین بوده است اما به خبرگزاری دانشجو گفتند مربوط به بهمن ماه بوده است.
اخه دروغ از این شاخ دار تر
کسی بهمن ۹۵ ثبت نام کرده که تیر ۹۷ تحویل بگیره
سایپا مردم رو چی فرض کردی؟؟
بنده در 28 فرودین 97 برای یکدستگاه پارس تندر 90 تحویل در تیرماه 97 از گروه خودرو سازی سایپا (پارس خودرو ) ثبت نام کردم ، 16 تیرماه 97 تکمیل وجه با تحویل 30 روزه نموده ام ، و لیکن 72 روزه گذشته ومتاسفانه کسی از جمله امور فروش و مشتریان سایپا ، امور فروش و مشتریان پارس خودرو و نمایندگی سایپا پاسخگو نیست و در مراجعه کمبود قطعه بهانه نموده و لیکن در بازار آزاد مشاهده شرکت واسط خودرو ساز مارس تندر بصورت کارتکسی به هر تعداد با دو برابر قیمت کارخانه در دسترس میباشد ، اگر کمبود قطعه است چرا برای بازار کارتکسی شرکت های واسط خودرو ساز نیست ؟!!!
ثاتیا" در بخش تولید و تجارت و بازرگانی خودرو بصورت یک پکیچ کامل است مثلا" یکدستگاه خودرو 100 یا 200 قطعه را شامل میشود مگر در اصول و مبانی مدیریت منابع و تولیدی و تجارت 98 یا 198 قطعه وارد و دو قطعه وارد نکنید و سرمایه و منابع خود راکد و بلوکه کنی
به خاطر دو قطعه این با هیچ اصول و مبانی مدیریت و تجارت و بازرگانی سازگار نیست ؟!!
این یک ترفند است که خودرو ساز در جهت ایجاد حاشیه در بازار آزاد جهت کسب منافع نا مشروع و افزایش قیمت خودرو را دنبال میکند .
این گونه بیان کسری قطعه برای انحراف افکار عمومی و توهین به شعور آدمها ست
بنده چند ساعت پیش بعنوان یکی از مشتریان گروه سایپا ، مطلبی فرستادم در ارتباط با نحوه عملکرد گروه سایپا در عدم ایفای تعهد در تحویل پارس تندر 90
به تکمیل کنندگان وجه خودرو علیرغم گذشت بیش از 72 روز از تکمیل وجه ( 16 تیر 97 ) ولی متاسفانه رسانه شما گزینشی مطلب را انتخاب مینماید و آن را نشر نداده است ،در صورتیکه هیج توهینی به خودرو ساز در متن ارسالی نبوده و واقعیت اقتصادی و نحوه عملکرد خودرو ساز و درجهت روشنگری واقعیت بیان کردم، که این اقدام هم از وظایف آن رسانه محترم در خصوص انعکاس مشکلات به حق مردم میباشد که اینگونه مطلب به افکار عمومی و مسئولین رسیده و ضمن ورود ارباب رسانه به موضوع ونحوه عملکرد سایپا نتیجتا" موجبات اصلاح امور و پاسخگویی مناسب را از سوی مسئولین سایپا فراهم کند
بعبارتی دیگر انعکاس این واقعیت ها نفع عمومی جامعه را بدنبال خواهد داشت. با توجه به رسالت این سایت نباید تردید کرد و آنرا انعکاس نداد