نهمین فیلم از مجموعه «سریع و خشن» برای دو مورد تبلیغ مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است. پیش از این فیلم سینمایی «رابینهود» بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار داشته است.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام کمپانی «آیاسپات دات تیوی» فیلم «سریع و خشن:هابز و شاو» برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات «سوپر بول» در شبکههای «سیبیاس» و «ایاسپیاِن» مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است.
فیلم «رابینهود» با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی «چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان» نیز با صرف هزینه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد ۱۳۶۰ مورد در ۵۱ شبکه جایگاه سوم پرهزینهترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.
فیلمهای «کاپیتان ماروِل» و «انتقامجویان: بازی آخر» هرکدام با ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، «داستان اسباببازی» با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رتبههای بعدی این فهرست قرار دارند.
در این میان فیلم «کاپیتان ماروِل» بهترین بازدید را داشته و با ثبت رکورد ۹۱ درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین پخش آگهیاش داشته است.
«انتقامجویان: بازی آخر» در شبکههای اجتماعی در زمان آگهیهای بین بازیهای «سوپر بول» توانست ۳۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تایید (لایک) دریافت کرده و توسط ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آنلاین دیده شود. «کاپیتان ماروِل» نیز ۱۷۸ میلیون تایید در شبکههای اجتماعی داشته و توسط ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آنلاین دیده شده است.