به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید راد مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این سازمان بسترهای لازم را برای عرضه بدون واسطه محصولات کشاورزی در قالب ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران فراهم آورده است، گفت: اگر تولیدکنندگان این محصولات براین باورند که سود اصلی زحمات آنان به جیب دلالان و واسطهها میرود، از همه آنان دعوت میکنیم تا از ظرفیتهای این سازمان استفاده کنند.
وی با اشاره به برگزاری مزایدهها و فراخوانهای عمومی غرفههای میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: تمامی تولیدکنندگان و تامینکنندگان محصولات کشاورزی و فرآوردههای دامی میتوانند با استفاده از امکاناتی که سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران فراهم آورده است، محصولات خود را مستقیماً به مصرفکنندگان تهرانی عرضه کنند.
راد حمایت از مصرفکنندگان را وجه دیگر حذف واسطهها دانست و اظهار کرد: عرضه بی واسطه محصولات مورد نیاز شهروندان، نه تنها به اقتصاد خانوادههای تهرانی کمک میکند، بلکه با توجه به کیفیت مطلوب محصولات عرضه شده در میادین و بازارها، در حفظ سلامت شهروندان نیز موثر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام نشانی: http://mayadin.tehran.ir جهت آگاهی از مزایدهها و فراخوانهای این سازمان و اطلاع از شرایط حضور در آنها، ضمن قدردانی از همراهی رسانهها، خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه همچون گذشته جهت حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و در عین حال حفظ و ارتقای حقوق مصرفکنندگان همراه این سازمان باشند.