رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در آستانه پانزدهمین سالروز تاسیس این سامانه از تماس بیش از ۳۱ میلیون شهروند با ۱۳۷ خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نصریان با اشاره به بیش از ۳۱ میلیون تماس برقرار شده با سامانه ۱۳۷ از ابتدای تاسیس تا کنون گفت: این سامانه بستر مناسبی برای افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری بوده و بیشک چنین مشارکتی سرمایهای عظیم و قابل اتکاء برای نهادی اجتماعی است و فرصت مناسبی را بوجود آورده تا نقاط ضعف شناسایی و مدیران شهری از آنها برای تقویت سیستم و تصمیمگیریهای مدیریتی و بهبود شرایط استفاده کنند.
وی عنوان کرد: در طول یکسال گذشته بیش از یک میلیون و ۸۶۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار پیام در سیستم سامانه ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شده است.
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در ادامه افزود: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری به شهروندان، سامانه ۱۳۷ نیز با تکیه بر سه اصل سرعت، دقت و صحت و تحقق شعار " تهران شهری برای همه " با اصلاح و بهبود فرآیندهای پاسخگویی به درخواستهای ثبت شده، از تمامی ظرفیت خود جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان استفاده مینماید.