به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ علی عبداله پور ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران افزود: روز سه شنبه ۴خردادماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۳۷ یکی از قطارهای خط ۳ از سمت آزادگان دچار نقص فنی شد و تا خارج کردن این قطار از سیستم حدود پانزده دقیقه سرویس دهی در این خط با تاخیر انجام شد.
وی تصریح کرد: دلیل طولانی شدن زمان خارج کردن قطار از مسیر به دلیل نبود پایانه بود، اما با تلاش همکاران در اولین فرصت این مشکل رفع و حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.
عبداله پور افزود: تصاویر منتشر شده از ازدحام جمعیتی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر در شبکههای اجتماعی منتشر شده، بخاطر تقاطعی بودن این ایستگاه با خط ۴ است. همچنین این موضوع در ساعت پیک مسافری اتفاق افتاده بوده که باعث شد ازدحام جمعیت را شاهد باشیم.
مدیر عامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکل نبود پایانه در این خط هستیم، امیدواریم هرچه زودتر این موضوع حل شود.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران نگران نباشند، پیگیر رفع مشکل نبود پایانه در این خط هستیم امیدواریم هرچه زودتر این موضوع حل شود.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد:شهروندان و مسافران نگران نباشند،