به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در دوران تحول، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاروان خانواده قوه قضائیه خدمات، برنامه های آموزشی و اخبار را بر بستر فضای مجازی گسترانده است.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضائیه طی دو سال و نیم گذشته از تمام ظرفیت فضای مجازی و شبکههای اجتماعی برای پیشبرد برنامه ها، اهداف و وظایف قانونی خود بهره برداری کرده است.
دهها هزار بازدید از صفحات مرکز وکلا، صدها کلیپ محتوایی و خبری تولید شده در کنار تولید نماهنگ هایی با بازدید بیش از ۸۰۰ هزار مورد از جمله اقدامات مرکز وکلا در فضای مجازی است.
فقط در زمینه ارتباطات مردمی و پشتیبانی از سامانههای راهاندازی شده برای ارائه خدمات به اعضا، به بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس و ۱۰ هزار و چهارصد تیکت پاسخ داده شده است.
بیش از ۳۰ دوره آموزشی از طریق سامانه آموزشی مرکز برای کارآموزان، داوران، کارشناسان، مشاوران و وکلا از دیگر اقدامات مرکز وکلا بر بستر فضای مجازی است. گفتنی است به منظور آموزشهای آنلاین، مرکز سامانهای مجزا با امکانات متعدد و کارآمد راهاندازی کرده است.
با افزایش خدمات مجازی مرکز، میانگین بازدید روزانه از سایت مرکز به ۶۷۰۰ مورد رسیده است.