به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی حجتالاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، علی مرادخانی به سمت مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب شد. ضرورت باز طراحی و به روزآوری ساختارها و استفاده همه جانبه از ظرفیتهای ارتباطی و رسانهای سازمان تبلیغات از مهمترین محورهای حکم رئیس سازمان تبلیغات برای مدیر روابط عمومی جدید این سازمان است.
در این حکم آمده است: ضرورت باز طراحی و بهروزآوری ساختار با توجه به نیازها، تحولات و اقدامات رسانهای سالهای اخیر و تعیین نسبت و دقیق آن با دیگر فعالیتهای رسانهای سازمان خصوصاً «سازمان رسانهای سپهر» از مهمترین اقدامات پیشروی این عرصه میباشد. بازنگری و باز طراحی فرایندها در حوزه روابط عمومی و چابکسازی و ارتقای نیروی انسانی جهت انعکاس خبری مؤثر فعالیتهای متنوع سازمان در سطح ملی و استانی و توجه ویژه به احیای کارکردها و مأمویتهای داخلی و ستادی حوزه روابط عمومی، استفاده همه جانبه از ظرفیتهای ارتباطی و ابزاری اعم از رسانههای نوین و قدیم و خلاقیتهای مبتکرانه در عرصههای مختلف خصوصاً در راستای تحقق مأموریت جهاد تبیین مورد انتظار میباشد.
همچنین ضروری است در تمامی مراحل، ضمن هماهنگی کامل و تنظیم کلیه برنامهها با حوزه ریاست سازمان، تمامی همکاران محترم در بخشهای مختلف خصوصاً پرسنل روابط عمومی از ستادی و استانی، همراهی و همکاری لازم برای تحقق اهداف این حوزه را مبذول نمایند.
گفتنی است علی مرادخانی سابقه مدیریت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، باشگاه فیلم سوره، اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان و… را در کارنامه دارد و از فعالان رسانهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.