مرحوم سلحشور اهل ول‌خرجی‌های آنچنانی نبود/ مردم قصه قرآنی ‌«یوسف پیامبر» را دوست دارند
پروانه معصومی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو؛
بازیگر سریال یوسف پیامبر گفت: آقای سلحشور تمام دکور یوسف پیامبر را به من نشان داد. یک بار گفت این مجسمه‌ها را می‌خواستند در ایتالیا با قیمت سرسام‌آوری بسازند، ولی جایی با قیمت پایین‌تر پیدا کردیم.
تعداد نظرات: ۳
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
خدا رحمتشون کنه ولی کمک بزرگی به جامعه یهود بویژه صهیونسیتها کردن که جولون بدن. اینهمه خودمون تاریخ حماسی و قهرمانهای حماسی و ... داریم اونوقت میریم یوسف پیامبر (ع) و موسی (ع) با بودجه ایم مردم می سازیم. بابا یکم از خودمون بسازید از یعقوب لیث ها، بابک خرمدین ها، آریو برزنها و ... آخرش صدای ملی گرا ها رو در میارید.
افسر جوان جنگ نرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
ولقعاً خداوند آقای سلحشور را رحمت کنه. ما به کسانی که هم که از کشور و میهن خود، جانانه و با غیرت دفاع کردند و در مقابل دشمن دون ایستادند احترام قائلیم؛ اما داستان‌های قرآنی که همان کلام وحی هستند و از منبع لایزال الهی صادر شده اند، بهترین الگو برای جامعه‌ی بشریت هستند. پیشنهاد میکنم به طور مثال یک قسمت از سریال یوسف پیامبر(ع) را با دیده‌ی نکته‌بین بنگرید. آن وقت خواهید دید چه نکات ظریفی در آن نهفته است که می‌تواند برای همه سرمشق و الگو باشد.
مصطفی کاظم زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
مثل اینکه شما اصلا از ترس صهیونیست ها از ساخت فیلم حضرت موسی(ع) آگاه نیستی! ساخت این فیلم تهدید موجودیت آنهاست؛ فرضیه شهادت آقای سلحشور توسط موساد هم وجود دارد! گذشته از آن، ما به تمامی پیامبران الهی ایمان داریم و مشی آنان را الگوی خود می دانیم. شخصیت های ملی هم اگر راه پیامبران و معصومان را پیموده باشند،برای ما محترم اند و الا هیچ ارزشی ندارند!
ارسال نظرات
آخرین اخبار