شهادت بسیجی ناهی منکر با ضربات متعدد چاقو در شرق تهران
به دلیل عمق زیاد ضربه چاقو و پاره شدن ریه و قلب بسیجی محمد محمدی، تلاش های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی نتیجه ماند و به شهادت رسید.
منبع: فارس
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Germany
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
خاک برسر این چند نفر مردم بی تفاوت اونجا پلیس همیشه در صحنه البته بعداز وقوع جرم و قتل و... و قوه قضائیه ترسو که نمیتواند محارب و اراذل را سر جایش بنشاند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
خاک بر سر پلیس ترسوی ما که همیشه وقتی میرسه که کار از کار گذشته.....اینهمه هم دم از اقتدار و ... میزنن... یک بار وسط یکی از چهار راهای اصلی شهر خودمون یه نفر با قداره نیم متری یه نفرو وسط خیابون نشوند و تهدید به بریدن سرش کرد جلو چشم ملت ولی پلیس خاک بر سر معلوم نبود کدوم گوری بود.....
تو مملکت اسلامی که حکم تهدید کننده و ترساننده جان مردم قتل و اعدام هست معلوم نیست قوه قضاییه و دولت ملعون روحانی چیکار میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
مدتها است که ارازل و اوباش با فرم موهای وحشت انگیز و سرو کله و دستهای چاقو خورده خودرا به نمایش میگذارند و بعضا هم شخصا این آثار را روی بدن خودن ایجاد میکنند تا ایجاد وحشت از خودشان نمایندو پلیس محترم از این قضیه راحت گذشت کرده درحالی که این ها شعبان بی مخهای معاندان هستند و یا خواهند شد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
حیف شد شهید شد، اگر نه پلیس می توانست فرد بسیجی را به علت سعی در انجام یک عمل اسلامی مجازات کند.میدانید که پلیس نباید به دین مردم کار داشته باشد.من قبلا خواستم از طریق پلیس نهی از منکر کنم ولی فایده نداشت.
پلیس همه جا است، الا همان جایی که باید باشد.
در مورد پلیس راهنمایی و رانندگی بارها می بینیم که خیلی از راننده ها راحت تخلف میکند ولی ماشین یکی مثل من باید در یک شهر ثالث یا یک خیابانی که حضور نداشته باید جریمه بشود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار