شخصیت واقعی جاسوس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در سریال گاندو کیست؟ / «محمدعلی شعبانی» نفوذی دوتابعیتی که با رژیم صهیونیستی و انگلیس در ارتباط بود!
شعبانی کارآموز سابق شورای ملی ایرانیان آمریکا یا نایاک در سال ۲۰۰۷ (۱۳۸۶) است. او همان سال به اسراییل سفر کرده و با نهاد‌ها و افراد بسیاری از جمله مئیر جاودانفر دیدار کرد.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
یکی از موضوع که اینجا اشاره نشده از فعالیت شعبانی در شبکه پرس است- ایشان هیچ وقت تو انتن پرس (وقتی اینجا فعا لیت میکردند ) ظاهر نشد- ولی بار ها دیدیم که وقتی انگلیس بر گشت شبکه بی بی سی در باره ایران اظهار نظر داشت- برای ما سوال بود که چرا نفری که سوید متولد ششد و انگلیس درس خواند یکبارگی ایران اومد و دنبال خرید پایان خدمت بود- دیگه ایشان برای یک خیریه هم راه انداخته بود که برای من شوال داره- چطور ایشان خودش را نزدیک اعضا دولت کرد هم شوال داره چرا که مدرک تحصیلی هم انچنانی نا داشت- البته زبان انگلیسی خوب مسلط بودند- ولی بعد پرس فعالیت در وزارت خارجه و در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و سردبیر نشریه انگلیسی این مرکز را خیلی از همکار ان که با ایشان در شبکه پرس کار میکردند مخفب نگاه داشت -
ارسال نظرات
آخرین اخبار